کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۵۱۱
تاریخ خبر:

بیت‌کوین بالا رفت

بیت‌کوین پس از حفظ ۳۳ هزار دلار موفق شد وارد کانال ۳۴ هزار دلاری شود.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، با کاهش قابل توجه فعالیت استخراج کنندگان چینی پس از محدودیت های اعمالی اخیر دولت چین، ضریب سختی استخراج بیت‌کوین به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده که به عقیده برخی از کارشناسان از جمله دلایل اصلی ریزش اخیر بازار بوده است. در حال حاضر استخراج بیت‌کوین ۲۸ درصد اسان تر از چیزی است که در ماه می بود.
با کاهش قیمت بیت‌کوین و ناامیدی برخی از سرمایه گذاران این رمزارز از ثبت رکوردهای جدید، تعداد آدرس کاربران فعال بیت‌کوین به پایین ترین سطح خود از آوریل ۲۰۲۰ تاکنون رسیده که این مساله یک زنگ هشدار جدی برای این رمزارز محبوب است. با خروج بخش بزرگی از سرمایه گذاران تازه وارد از بازار پس از ریزش های اخیر، اکنون سهم نهنگ ها (دارندگان بزرگ) از کل بیت‌کوین ها به رکوردهای تاریخی جدیدی رسیده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۲۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

کدخبر: ۴۰۰۵۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر