کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۲۲۵
تاریخ خبر:

به رگبار بستن‌ خانواده در ایلام ‌بر‌سر‌ ارث

روزنامه هفت صبح| صبح دیروز هشتم مهرماه، پسری جوان با کلاشنیکف برادر، زن برادر، برادرزاده و مادرش را به رگبار بست. حادثه‌ای که علت آن دعوا بر سر ارثیه بوده و در این میان خواهر خانواده توانسته به موقع از محل متواری شود. پسر جوان که مدتی بود به لحاظ کاری وضعیت خوبی نداشت دست به سلاح شد.

علی.ن پسر کوچک خانواده که بیست و چند ساله بوده وقتی بر سر تقسیم ارث با خانواده‌اش به نتیجه نمی‌رسد دست به سلاح می‌برد و باعث قتل برادر بزرگتر و همسرش می‌شود. اکنون مادر و برادرزاده‌اش نیز در بیمارستان بستری هستند. صبح روز دوشنبه هشتم مهرماه، طی تماس محلی‌ها با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ خبر از یک تیراندازی در شهرستان هلیلان ایلام گزارش می‌شود.

*** ماجرای قتل
برادر بزرگتر که کارمند کمیته امداد بوده به همراه همسر و پسرش به خانه مادرشان می‌آیند تا با برادر کوچکتر درباره اختلاف قدیمی‌شان بر سر ارث پدری صحبت کنند. در میانه گفت‌وگو، مشاجره و بحث میان دو برادر در حضور مادر، خواهر، همسر برادر و برادرزاده بالا می‌گیرد. برادر کوچکتر خشمگین سلاح کلاشنیکف که از قبل داشته می‌آورد و خانواده‌اش را به رگبار می‌بندد.

خواهر که مشخص نیست در همان هنگام یا زودتر محل را ترک کرده بوده جان سالم به در می‌برد اما مادر و برادرزاده مصدوم می‌شوند و به بیمارستان منتقل و برادر بزرگتر و همسرش نیز در جا فوت می‌کنند. پسر جوان نیز به کوه‌های اطراف متواری می‌شود که توسط پلیس ساعتی بعد دستگیر می‌شود.

*** جنایت خانوادگی
فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: بر اثر اختلافات خانوادگی در روستای چشمه‌ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان دو نفر کشته و دو نفر نیز زخمی شدند. سرهنگ مجتبی مهدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح دوشنبه در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی‌۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با استفاده از سلاح شکاری، بلافاصله ماموران پلیس به این محل اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل مشخص شد در روستای چشمه ماهی بخش جزمان، برادر یک خانواده به علت مشکلات خانوادگی و اختلاف بر سر زمین، برادر و مادر خود را با اسلحه شکاری کشته و دو نفر دیگر را زخمی می‌کند. فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با بیان اینکه دو مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده با اورژانس هوایی به مرکز استان انتقال یافت، گفت: بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مهدیان با بیان اینکه با حضور عوامل انتظامی آرامش در روستای چشمه ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان که محل وقوع درگیری بوده است حکمفرماست گفت: مردم به شایعات مطرح شده توجه نکرده و اخبار موثق خود را از کانال پلیس ایلام در فضای مجازی دریافت کنند. اگر چه یکی از افراد محلی می‌گوید مادر این فرد به همراه برادرزاده‌اش مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند و برادر و زن برادر او به قتل رسیده‌اند.

کدخبر: ۳۵۲۲۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر