کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۳۲۷۱
تاریخ خبر:

گزارش تصویری؛ بهترین عکس‌های خبری ایران و جهان

توضیحات

این عکس را میزان از ضدعفونی کردن خیابان‌های روسیه منتشر کرده است. این یعنی حتی دولت روسیه هم دوست دارد به مردم نشان بدهد در حال کاری برای مقابله با کرونا است و برای همین به کار بی‌فایده ضدعفونی کردن خیابان‌ها پرداخته است.

توضیحات

خداحافظی یک پرستار با همسر خود در مرز بخش کرونای بیمارستان شهدای تجریش بعد از برگزاری جشن تولد او. پرسنل پرستاری بخش داخلی بیمارستان شهدای تجریش با همراهی گروه جهادی نرجس خاتون، برای این پرستاران زحمتکش مراسم جشن تولد برگزار کردند. عکس از زهیر صیدانلو، فارس.

توضیحات

تصویری که میزان از تجمع معترضان به تمدید قرنطینه در برلین، پایتخت آلمان‌ منتشر کرده است.

توضیحات

لبران جیمز ستاره بسکتبال آمریکا با تیپی عجیب و غریب!

توضیحات

وضعیت فروش آش و حلیم در روزهای ماه رمضان کرونا‌زده را امیر پناهپور، عکاس آژانس عکس همشهری به تصویر کشیده است.

توضیحات

در آستانه اشرفیه به یاد هر یک از کشته‌شدگان کرونا یک درخت کاشتند و عکس‌های‌شان را به همان نهال نصب کردند. منبع عکس:گیل خبر

توضیحات

بهرام سرمست، استاندار قم با بیان اینکه قم هنوز شرایط «وضعیت سفید» بیماری کرونا را ندارد، گفت: «اماکن مذهبی قم شامل حرم حضرت معصومه و مسجد جمکران، بقاع متبرکه و مساجد همچنان تا پایان اردیبهشت ‌ بسته خواهند بود و نمازهای جماعت و جمعه نیز برگزار نمی‌شوند.»

توضیحات

سميرا حسن‌پور به فرانسه رفته و اين عكس بر مزار صادق هدايت در ‌گورستان پرلاشز را در صفحه شخصي‌اش منتشر كرده. حسن پور جمله‌اي از كتاب فواید گیاه‌خواری صادق هدايت را در شرح اين عكس نوشته. او 35 ساله و فارغ‌التحصیل رشته نمایش است.حسن‌پور در اولین کار سینمایی خود در فیلم ‌تمشک‌ سامان سالور کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

توضیحات

ابراز دلتنگی رامین رضائیان برای فوتبال به شیوه خاص خودش!

توضیحات

در هلند برای ۱۲۵مین سالگرد ون‌گوگ ۱۲۵ هزار آفتاب‌گردون کاشته‌اند.

توضیحات

پرچم ایران بر قله‌های آلپ؛ بر بلندای کوه ماترهورن در آلپ که یکی از بلندترین قله‌ها در آلپ است به وسیله نورپردازی، پرچم کشور‌های درگیر کرونا به نمایش درآمد. عکس از میزان. ماترن‌هورن یکی از قله‌های بالای 4000 متر در کشور سوئیس است و در کنار روستای زرمات. حاصل خلاقیت هنرمندی به نام گری هوفش‌تتر بوده که متخصص هنر نورپردازی است. در روزهایی دیگر پرچم دیگر کشورهای درگیر با کرونا بر روی این قله نقش بسته بود.

کدخبر: ۳۲۳۲۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر