کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۶۵۲
تاریخ خبر:

بهترین سایت‌های استخراج ابری بیت‌کوین 

گزارش ویژه |‌ به تازگی نام ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین را بسیار می‌شنویم. همچنین پس از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال پرطرفدار، بیت کوین نیز توانست به میزان بسیار زیادی موفقیت در زمینه‌های مختلف دست پیدا کند. بیت کوین نیز افزایش قیمت خوبی را در این مدت تجربه کرد. قبل از این که بخواهیم بهترین سایت‌های استخراج ابری بیت کوین را معرفی کنیم، باید در ابتدا اطلاعاتی کلی درباره بیت کوین و استخراج آن به دست آوریم.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین نوعی ارز غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که در شبکه ارزهای دیجیتال به اولین رمز ارز پرطرفدار در بازار تبدیل شده است. این رمز ارز که در سال ۲۰۰۸ به گفته بسیاری توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی توانست سر و صدای بسیار زیادی به پا کند. کارایی متعدد و گسترده بیت کوین یکی از دلایلی است که این ارز دیجیتال طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

استخراج بیت کوین

این رمز ارز با بیشترین حجم معاملات باعث شده تا توجه اکثر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند. روش‌های متنوعی برای به دست آوردن بیت کوین برای شما وجود دارد. یکی از این روش‌های پرطرفدار استخراج بیت کوین است. استخراج بیت کوین یکی از روش‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد اما این روش چندان در این کشور مرسوم نبوده و همیشه با مشکلات عدیده‌ای برای افراد فعال در این زمینه همراه بوده است.

اگر بخواهیم به صورت تخصصی فرایند استخراج و عملکرد ماینرهای بیت کوین را توضیح دهیم، نام علمی این فرایندها را می‌توان Proof Of work یا همان گواهی اثبات کار دانست. این گواهی اثبات کار در واقع نوعی الگوریتم بر پایه فرایندهای محاسباتی و ریاضی است که ماینرها باید از این روش برای رسیدن به بیت کوین استفاده کنند. این الگوریتم توسط آدام بک طراحی شد که به نام هش کش نیز در میان ماینرها رواج دارد. اساس کلی این گواهی این است که برای ماینرها بلاک مناسب ایجاد کرده تا به این طریق این افراد به بیت کوین‌های جدید دسترسی پیدا کنند. این کار ماینرها به نوبه خود باعث دریافت پاداش و امتیاز به دلیل ایجاد تراکنش معتبر به وسیله اتصال به بلاک چین می‌شود.

استخراج ابری چگونه است؟

در اوایلی که بیت کوین تازه به وجود آمده بود، استخراج بیت کوین به راحتی در خانه و با تجهیزات ساده خانگی امری ساده و پر سود بود اما با گذشت زمان و بزرگتر و پیچیده تر شدن شبکه بیت کوین و سخت شدن محاسبه‌های مربوط به آن، استخراج بیت کوین هم با تغییرات فراوانی همراه بود، حالا دیگر به تجهیزات پیشرفته تر در حجم بسیار بزرگتری برای استخراج بیت کوین نیاز است.

به علت مشکل شدن استخراج رمز ارزها، در دنیا شرکت‌هایی به وجود آمدند که خدماتی با نام کلود ماینینگ یا استخراج ابری ارائه می‌دهند. در کلود ماینینگ شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات در کشورهایی از جمله ایسلند و روسیه که یا هزینه برق پایین است و یا به دلیل سردسیر بودن آن‌ها، خنک کردن دستگاه‌ها راحت‌تر است، سوله‌های بزرگی برای بیت‌کوین ماینینگ یا ماینینگ دیگر ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کنند.

سپس این شرکت‌ها، بخشی از توان پردازشی این دستگاه‌ها را، در ازای مبلغی مشخص به کاربران اجاره می‌دهند. برخی نیز مبلغی را به‌عنوان هزینه نگهداری هم دریافت می‌کنند. در این سیستم نه شما قرار است به فکر هزینه برق باشید، نه به خرابی دستگاه‌ها برسید، نه اینترنت تامین کنید و نه حتی پیکربندی و نصب نرم‌افزارها و کنترل ماینرها را انجام دهید.

۲۲۲۲۲

استخراج ابری بیت کوین چگونه است؟

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، امروزه استخراج بیت کوین امری بسیار سخت و هزینه‌بر است. استخراج نیازمند دستگاه‌های مخصوص ماینر است و همچنین برق بسیار زیادی استفاده می‌کند و نیازمند سیستم‌های کولینگ است. در نتیجه استخراج خانگی نه تنها سودآور نیست بلکه ممکن است منجر به ضرر هم بشود.

به سبب همین مشکلات، کلود ماینینگ بیت کوین یا استخراج ابری، راهکاری جایگزین به‌حساب می‌آید؛ چراکه شما سخت‌افزاری قدرتمند با قدرت هش بالا را اجاره می‌کنید که در محیطی مناسب نگه‌داری می‌شوند. شرکت استخراج‌کننده، مسئولیت نگه‌داری از تجهیزات را بر عهده دارد و سود حاصل از عملیات استخراج را با شما تقسیم می‌کند.

در واقع شما با این روش، تقریبا هیچ نیازی به داشتن دانش فنی نصب و اجرای دستگاه‌های استخراج را نخواهید داشت و فقط براساس قراردادی که با آن شرکت دارید، مبلغی را پرداخت می‌کنید و مقدار مشخصی Hash Power بدست می‌آورید.

بهترین سایت‌های جهانی استخراج ابری

در صورتی‌ که عبارت «Cloud Mining» را در اینترنت جستجو کنید، وب‌سایت‌های بسیاری را پیدا می‌کنید که شما را به ورود به این حوزه ترغیب می‌کنند. در بیشتر این وب‌سایت‌ها با مقدار زیادی عدد روبه‌رو می‌شوید که عموماً باعث گیج شدن افراد تازه‌وارد می‌شود. ما چند مورد از سایت‌های جهانی استخراج ابری بیت کوین را به شما معرفی می‌کنیم.

هش فلیر Hashflare

شرکت هش فلیر HashFlare در سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت در وب سایت خود به شما اجازه استخراج ارزهای مختلفی از جمله Bitcoin, Litecoin, Ethereum, ZCash را می‌دهد. متاسفانه از سال ۲۰۱۸ این شرکت اجازه خروج بیت کوین را به کاربران خود نمیدهد به این دلیل که از سال فوق تا پایان سال ۲۰۲۰ تراکنش‌های بیت کوین این شرکت هنوز تایید (Confirm) نشده اند. در حال حاظر کلیه پلن های استخراج این شرکت فروش رفته و باید منتظر اضافه نمودن تجهیزات جدید جهت قبول مشتریان جدید باشیم.

هش نت Hashnest

این سایت در سال ۲۰۱۴ با پشتوانه شرکت بیت مین Bitmain تاسیس گردید، این شرکت بیشتر در زمینه تولید تجهیزات استخراج ASIC فعالیت دارد. با اینکه شرکت اصلی در کشور چین قرار دارد ولی بسیاری از مزارع استخراج بیت کوین آن در کشورهای دیگر در حال فعالیت هستند. دقت کنید که اگر درآمد روزانه شما از هزینه نگهداری روزانه شما در این سیستم برای مدت ۱۰ روز پایینتر باشد این سایت قرارداد شماره به صورت یکطرفه لغو خواهد کرد.

اس تی هش STHash

این شرکت در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را در کشور لیتوانی آغاز نموده و تا سال ۲۰۱۹ به صورت محدود فعالیت خود را ادامه داده و با گسترش مزارع خود اقدام به ارائه خدمات به صورت عمومی نموده است. محل فعالیت این شرکت و مزارع آن در اروپای شرقی و غرب روسیه می‌باشند و طبق ادعای این شرکت دفاتر جدیدی در کشور انگلستان پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا راه اندازی کرده است.

همیارماینر، بهترین شرکت استخراج ابری در ایران

شاید جالب باشد بدانید که در ایران هم به صورت قانونی شرکت استخراج ابری یا کلود ماینینگ در حال فعالیت است. همیارماینر Hamyarminer.net بهترین و تنها شرکت معتبر کلود ماینیگ در ایران است که دارای مجوزهای قانونی جهت استخراج ابری بیت کوین است و علاوه‌بر این امکان مراجعه حضوری به شرکت و همچنین فارم یا مزرعه استخراج در شهر تهران فراهم است.

شرکت استخراج ابری همیارماینر در حال حاضر در زمینه استخراج ابری بیت کوین فعالیت دارد و در آینده نزدیک استخراج اتریوم را در برنامه‌های خود دارد.

در این شرکت شما می‌توانید با حداقل سرمایه خود، سرمایه‌گذاری کنید و از مزایای همیارماینر این است که به شما امکان برداشت از بیت کوین‌های ماین شده را به طور منظم می‌دهد. در وبسایت همیارماینر بخشی به نام، ماشین حساب بیت کوین و تخمین درآمد استخراج موجود است که شما در این بخش می‌توانید مبلغ سرمایه‌گذاری خود را وارد نمایید و سپس مقدار درآمد حدودی خود را در پریودهای زمانی مختلف مشاهده نمایید.

شرایط کلودماینینگ

با توجه به هزینه‌های بالای تجهیزات استخراج، هزینه‌ی برق و کولینگ یا خنک کردن دستگاه‌ها و علاوه بر این‌ها شرایط سخت استخراج بیت کوین در کشور که هر روز شدت سخت‌گیری‌ها بیشتر می‌شود، همیارماینر توانسته است شرایط استخراج ابری بیت کوین را برای هموطنان عزیز به صورت قانونی فراهم کند و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

شما برای سرمایه‌گذاری در این شرکت می‌توانید به سایت Hamyarminer.net مراجعه نمایید و پلن‌های سرمایه‌گذاری این شرکت را مشاهده و خریداری نمایید و همچنین می‌توانید با همیارماینر تماس بگیرید و قرار حضوری ترتیب دهید و مشاران این شرکت به تمامی ابهامات و سوالات شما پاسخ دهند.

کدخبر: ۳۸۷۶۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ely

    بانک و بورس و دلار و ارز کم بود این بار با همیارماینر پول مردم رو بالا بکشن!!

    • _user_1620387226

      با نظر این دوست عزیز کاملا موافقم بانک و بورس یک سال پیش ای ماینر کلاهبردار الا ن همیار ماینر دزد و در فردا …. یک شرکت کلاه بردار دیگر

  • _user_1620387226

    با عرض سلام خدمت شما از حضور شما تقاضا د ارم با آگاهی و بینش بیشتر نسبت به معرفی شرکت های فعال در زمینه استخراج ابری بیت کوین به مردم اقدام کنید شرکت همیار ماینر که در بالا شما از آن حمایت می کنید و تب لیغ می کنید که مردم در آن سرمایه گذاری کنند یک شرکت ۱۰۰ درصد کلاهبردار هست و م ن خودم یکی از کاربران این شرکت بودم که ا لان سرمایه ام را از دست داده ام