کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۹۴۲
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

هوتو نام غاری است در نزدیکی بهشهر (مازندران) که در روستای تروجن (شهیدآباد) واقع شده است. این غار قدمتی ماقبل تاریخ دارد و آثار باستانی مهمی درباره زندگی انسان‌های اولیه در آن پیدا شده است. اهمیت غار و آثار کشف شده در آن تا به اندازه‌ای است که در برخی موارد از این غار به‌عنوان معدن طلای انسان‌شناسان یاد شده است. این غار را تیم باستان‌شناسی دانشگاه تهران به سرپرستی دکتر حسن فاضلی‌نشلی در کاوش‌های باستان‌شناسی خود که با هدف تبیین چگونگی گذار از عصر غارنشینی به دوره کشاورزی و روستانشینی به شیوه جدید در غار هوتو انجام می‌دهد، کشف کرد. تاکنون باستان‌شناسان به‌جز یافته‌های به‌دست آمده، دو اسکلت کودک را نیز به دست آورده‌اند و تلاش دارند تا در روز‌های پایانی کاوش خود به اطلاعات و آثار جدیدتری از انسان‌های ۱۳هزار سال قبل و شاید متاخرتر از آن نیز برسند. عکس از خبرگزاری صداوسیما.

توضیحات

این عکس را پانته‌آ نیکزاد چالش‌تری، عکاس مهر از شب‌های تهران در پیک پنجم گرفته و از 20 فرد موجود در عکس، هفت نفر ماسک دارند.

توضیحات

دو قاب از جشن‌‍‌های روز استقلال آمریکا در نشنال‌مال واشنگتن و ساحل بروکلین نیویورک. عکس‌ها از رویترز.

توضیحات

*

توضیحات

‌شیوه اصلاح وضعیت چمن ورزشگاه پارس شیراز در حاشیه دیدار تیم قشقایی و بادران تهران. عکس از امین برنجکار، مهر.

توضیحات

‌با آغاز موج شدید گرما، برخی از روستاهای استان گلستان با کمبود آب شرب مواجه شدند و برخی دیگر نیز که از قبل آب لوله‌کشی نداشتند، در شرایط نامطلوبی قرار گرفتند که به‌وسیله تانکر به این مکان‌ها آبرسانی صورت مي‌پذیرد. این تصویر آبرسانی به روستاییان شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان را نشان می‌دهد. عکس از علی‌اصغر قزل‌سفلو، ایرنا.

توضیحات

پاکسازی بستر جزیره یونانی ایتاکا از باقیمانده‌های مزرعه پرورش ماهی. عکس از میزان به نقل از منابع خارجی.

توضیحات

داکوتا جانسون در لباس و گریم آن الیوت، قهرمان داستان «ترغیب» جین آستین که در یکی از قصرهای سلطنتی در بریتانیا در حال فیلمبرداری است. عکس از مجله پیپل.

توضیحات

بزرگداشت صدوپنجاهمین سالگرد تولد لویس کارول، نویسنده انگلیسی و خالق آلیس در سرزمین عجایب در خیابان‌های آکسفورد انگلستان. عکس از رویترز.

توضیحات

کتیبه‌های تاریخی و قدیمی سردر ورودی بسیاری از خانه‌های قدیمی بافت فرسوده شیراز چند سالی است ناپدید می‌شوند، این در حالی است که برخی از خانه‌هایی که کتیبه‌های آنها دزدیده شده، در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده‌اند. عکس از محمدرضا دهداری، ایسنا.

توضیحات

دومین دوره تورنمنت هندبال ساحلی گیلان عصر یکشنبه در منطقه آزاد انزلی برگزار شد. عکس از الهه فلاح بلندطبع، باشگاه خبرنگاران جوان.

کدخبر: ۴۰۰۹۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر