کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۲۶۶۹
تاریخ خبر:

بلبل‌زبانی سفیر فرانسه در سرزمین‌های اشغالی علیه ایران

«پاریس اجازه دستیابی تهران به سلاح هسته ای را نمی دهد.» این بخشی از اظهارات ضدایرانی اریک دانون سفیر فرانسه در سرزمین های اشغالی است.

او شامگاه چهارشنبه در یک سخنرانی در تل آویو به بیان اظهاراتی ضد ایرانی پرداخت و در راستای رویکرد ایران هراسی رژیم صهیونیستی گفت: ممکن است ما بر سر راه حل اختلاف نظرهایی داشته باشیم اما برای مقابله با تهدید هسته ای، تهدید برنامه موشکی بالستیک و سیاست های منطقه ای ایران، به ویژه در لبنان، سوریه و عراق در کنار یکدیگر هستیم.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز چهارشنبه در ادعاهایی گفت که آنها باید خود را برای یک ایران هسته ای آماده کنند. او در راستای سیاست های ایران هراسی رژیم صهیونیستی افزود: در برابر بزرگترین تهدید، یعنی مجهز شدن ایران به تسلیحات هسته ای، ما هیچ چاره ای نداریم جز اینکه به ظرفیت انسانی خود اتکا و ظرفیت ها و برنامه هایمان را نیز برای آن، آماده کنیم.

اما به قول خبرگزاری ایسنا هر دو نفر یادشان رفته که رژیم صهیونیستی تنها دارنده زرادخانه هسته ای و به همین دلیل، بزرگترین تهدید در خاورمیانه به شمار می آید که تازه عضو هیچ یک از معاهدات بین المللی مرتبط با تسلیحات هسته ای نیست.

کدخبر: ۴۰۲۶۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر