کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۵۸۷
تاریخ خبر:

بسته خبری| علت اخراج دایی، ورود محموله جدید واکسن و...

ادعای بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره دلیل اخراج علی دایی، دستگیری یک ابر بدهکار بانکی و ورود نهمین محموله از واکسن روسی کرونا مهمترین اخبار عصر امروز بوده‌اند.

*** مطالعه جدید نشان می‌دهد داروی ضد مالاریای هیدروکسی کلروکین (همراه با زینک)، که توسط ترامپ به شدت تبلیغ می‌شد، تا ۲۰۰ درصد شانس زنده ماندن بیماران کرونایی را افزایش می‌دهد. ترامپ به دلیل تبلیغ این دارو در زمان ریاست جمهوری به شدت محکوم شد.

*** با تلاش سربازان گمنام حضرت امام زمان یکی از ابربدهکاران بانکی در استان مازندران شناسایی و دستگیر شد. این شخص از سال‌های قبل دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه بانکی بدهکار بود و با نفوذ در دستگاه‌های متولی از بازپرداخت آن خودداری می‌کرد. همچنین این فرد به اتهام اخلال در بازار نهاده‌های دامی و جوجه یک روزه با شیوه گران فروشی در اختیار دستگاه‌های قضائی قرار دارد.

*** سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کربلا در مازندران امروز همچنین یکی از سرپل های اصلی گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج کشور را دستگیر کردند. این فرد و مرتبطانش با گذراندن آموزش‌های لازم و عضوگیری در فضای مجازی و حقیقی علاوه بر تشکیل و حمایت از پویش‌هایی با هدف کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات، به ایجاد نارضایتی‌ها دامن زده و مانند فتنه سال ۸۸ با ایجاد فرصت‌های احتمالی فضای سیاسی و امنیتی جامعه را مُلتهب کنند

*** مردی که چند روز پیش با زدن سیلی به صورت رئیس‌جمهور فرانسه خبرساز شد در جلسات بازجویی انگیزه‌اش از این کار را خشم از «افول فرانسه» توصیف کرده است. دامیل تارل ۲۸ ساله اعتراف کرده "بدون فکر " این کار را برای محکوم کردن سیاست دولت انجام داده است. او به جرم خشونت علیه اشخاص دارای مسئولیت عمومی محاکمه خواهد شد. در سال ۲۰۱۱ هم فردی یقه نیکولا سارکوزی، رئیس جمهوری وقت فرانسه را با خشونت گرفت و شش ماه زندانی شد.

*** حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در جدیدترین صحبت های خود از راز اخراج علی دایی از تیم ملی بعد از شکست مقابل عربستان در ورزشگاه آزادی پرده برداشت. اشجاری در این خصوص گفته: بین دو نیمه بازی با عربستان، احمدی نژاد بدون هماهنگی تصمیم گرفت وارد رختکن شود که علی دایی با توجه به محدودیت زمانی بین دو نیمه اجازه حضور او را نداد. همین مسئله باعث ناراحتی شدید احمدی نژاد و همراهانشان شد.

*** طبق اعلام مسئولان گمرک ایران، عصر امروز نهمین محموله واکسن کرونا از مبدا روسیه وارد کشور شده است. محموله ۱۰۰ هزار دوزی واکسن اسپوتنیک در ۱۹ بسته، از روسیه به فرودگاه امام خمینی رسید. مجموع واکسن وارداتی از روسیه به ۹۲۰ هزار دوز رسیده است. تا به امروز ۱۶مرحله واکسن از روسیه، چین، کره و هند وارد ایران شده که مجموع آنها به پنج میلیون و ۸۴۷ هزار و ۸۰۰ دوز می‌رسد.

کدخبر: ۳۹۵۵۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • nirvana

    چرا ذره ذره وارد می کنند یکباره ۱۰ میلیو ن دوز بگیرند که به مشکل برای دوز دوم نخو رند

    • atashe_e_khamoush

      آفرین هموطن! قبل از شما کسی متوجه این قض یه نشده بود

  • Papak

    ۷۰۰۰ سال بعد : باستان شناسان علّت اصلی ا خراج علی دایی از سر مربّیگری تیم ملّی ا یران توسّط احمدی نژاد را کشف کردند … هر دفعه یه داستان جدیدی درست می کنند ولی هی چوقت نمیگن تیم ایران به عنوان میزبان و ج لوی ۱۰۰ هزار نفر تماشاچی ایرانی با حضور رئیس جمهور در ورزشگاه از عربستان شکست خو رد ؛ و هیچوقت هم نمیگن بالای ۹۰٪ تماشاچی های ورزشگاه بر علیه علی دایی فحش های خی لی بد می دادند و خواستار اخراج او بودند .. هر چند به نظر من نه انتخاب و نه عزل س ر مربّی تیم های ورزشی به رئیس جمهور ربطی ندارد و ایشان نباید دخالتی کند.