کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۴۹۸۵
تاریخ خبر:

بسته خبری | صدای انفجار در کرج و سانحه هواپیمایی در اصفهان

شماره یک | عصر امروز اهالی کرج صدای انفجار شنیدند
تسنیم می‌نویسد: سپاه امام حسن استان البرز در اطلاعیه ای اعلام کرده علت صدای انفجار شنیده شده در حومه کرج شلیک یک راکت آموزشی در تمرین آموزشی و بصورت مدیریت شده در یکی از مقرهای سپاه بوده است که موجب برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات در فضای مجازی شده است. اینگونه تمرینات مسبوق به سابقه بوده و به هموطنان عزیز توصیه می‌شود به شایعات ساخته و پرداخته معاندین و دشمنان ملت ایران توجه و اعتنایی نکنند.

شماره دو | خروج هواپیما از باند + فیلم
هواپیمای مشهد به اصفهان با ۱۱۰ مسافر ،عصر امروز، در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان دچار حادثه و از مسیر خارج شد. مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفته مسافران پرواز ۷۳۷ هواپیمایی کاسپین در مسیر مشهد به اصفهان که هنگام فرود به خارج از باند فرودگاه شهید بهشتی منحرف شده بود، در سلامت کامل هستند.
این هواپیما با ۱۱۰ مسافر در حال نشستن در باند فرودگاه اصفهان بود که از خط خارج و به قسمت خارج باند منحرف شد. به تعدادی از مسافران بدنبال اضطراب از حادثه خدمات امدادی ارائه شد و آنان به قسمت ترمینال منتقل شدند.

شماره سه | تزریق جنجالی واکسن آسترازنکا در مجلس

درحالی که خبرها حاکی از این است که مردم برای تزریق دوز سوم واکسن آسترازنکا با مشکل روبه‌رو شده‌اند و حتی وزارت بهداشت کمبود این واکسن را تایید کرده نمایندگان مجلس دز سوم را استرازنکا تزریق کرده‌اند. محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت به خبرآنلاین گفته: «درمانگاه مجلس تزریق دز سوم را انجام داده است و دو واکسن قبلی را برکت زدم. امروز دوز سوم را به دلیل این که گفتند احتمالا سفر خارجی داشته باشیم ومشکلی پیش نیاید؛ واکسن کره‌ای که آسترازانکا باشد را زدند.»

کدخبر: ۴۳۴۹۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر