کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۳۵۳۳
تاریخ خبر:

بسته خبری | مهمترین وقایع ایران و جهان در روز سه‌شنبه ۲۹تیر

سلام! با اعلام ساعت ۱۶ و ۴۵دقیقه از شما دعوت می‌کنیم خلاصه‌ای از مهمترین اخبار امروز ایران و جهان را بخوانید:

شماره یک استادیار جمعیت‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با ابراز این عقیده که مهاجرت در ایران خاکستری یا زنانه شده، گفت: طی سال‌های اخیر زنان و دختران مجرد به کشورهای اروپایی یا آسیایی مهاجرت کرده‌اند. علی پژهان در گفتگو با ایسنا گفته در سال‌های اخیر زنان و دختران مجرد بیشتر به سمت کشورهای اروپایی یا آسیایی حرکت می‌کنند. اکنون پنج میلیون ایرانی خارج از کشور داریم؛ همچنین ایران از نظر مهاجرت دانشجویی رتبه اول در جهان را دارد و از لحاظ توده‌ای رتبه چهار مهاجرت را در جهان به خود اختصاص داده که این کانال‌های مهاجرتی بیشتر شامل کانادا، آمریکا، استرالیا و آلمان است.

شماره دو ویدئوهایی از شلوغی و ناآرامی در یکی از ایستگاه‌های مترو تهران در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست شده. قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو تهران در بیان علت این واقعه به خبرگزاری فارس گفته ساعت کاری مترو و سرفاصله حرکت قطارهای مترو به دلیل تعطیلی شش روزه تهران تغییر کرده بود که بر اساس همین موضوع برخی از ایستگاه ها از جمله ایستگاه صادقیه با ازدحام جمعیت روبرو شد و تصمیم گرفتیم زمان حرکت قطارها و سرفاصله های حرکت در خطوط هفتگانه مجدد به حالت عادی بازگردد.

شماره سه گل مهدی قائدی، ستاره استقلال مقابل الاهلی عربستان با کسب بیش از ۹۲ درصد آرا، به عنوان بهترین گل از راه دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.کنفدراسیون فوتبال آسیا سه روز پیش یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین گل از راه دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به راه انداخت.

شماره چهار مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که تاکنون ۷۰ درصد از کل جمعیت گروه‌های سنی هدف برای دریافت واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون کشور مراجعه کرده‌اند. وزیر بهداشت هم روز گذشته از شکسته شدن رکورد تزریق روزانه واکسن در کشور خبر داد. دیروز ۴۰۰ هزار واکسن در یک روز تزریق شد

شماره پنج ​صبح امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۰ به‌طور متوسط گوسفند ماده زنده که وزن آن بین ۳۰ تا ۴۵ کیلوگرم است در بازه قیمت حدود ۴۲ تا ۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد.همچنین گوسفند نر زنده که وزن آن بین ۳۰ تا ۵۰ کیلوگرم باشد حدود ۵۵ هزار تومان در بازار معامله شد. گوساله و گاو زنده نیز در بازه قیمت ۵۰ تا ۵۲ هزار تومان خرید و فروش شد. امروز به مناسبت عید قربان بازار شلوغ بود اما شما همین قیمت‌ها را با بازار گوشت مقایسه کنید تا بفهمید چقدر از قیمت کوشت قرمز گرانفروشی و احتکار و… است.

شماره شش در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین به یکباره پنج درصد ریخت و حتی کانال ۳۰ هزار دلاری را از دست داد. هم اکنون هر بیت کوین ۲۹ هزار و ۶۹۷ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفته پیش همین موقع حدود ۱۰ درصد پایین تر بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۵۵۷ میلیارد دلار رسانده است.

شماره هفت پرسپولیس، سپاهان و استقلال ساعت ۲۱ و ۱۵دقیقه امروز در دیدارهایی همزمان مقابل رقبای خود قرار می‌گیرند تا شاید تکلیف قهرمان ایران مشخص شود. در انتهای جدول هم فانوس‌ به‌دست‌ها برای بقا می‌جنگند. احتمال سقوط سایپا زیاد است.

۲۰۲۱۰۷۲۰ ۱۶۴۴۰۴ تصویر بالا، تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن نیست، عکسی است هوایی که جورج گرستر عکاس سوئیسی سال ۵۵ از دشت خوزستان گرفته. خوزستان عزیز ما!
کدخبر: ۴۰۳۵۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • 183511

    خوزستان چی پس…