کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۱۱۷
تاریخ خبر:

بسته خبری| ساعت شروع انتخابات، کلاهبرداری پسر مو بور و ...

آرزو می‌کنم انقدر دل‌ودماغ برایتان مانده باشد که هنوز به خبرها اهمیت بدهید. برای اینکه حوصله‌تان سر نرود آنچه از صبح تا حالا رخ داده را به‌صورت خلاصه مرور می‌کنیم:

*** درباره آخرین وضعیت مذاکرات و برجام چه می‌توان گفت؟ دور ششم مذاکرات وین با دستاوردهای مهمی همراه بوده است، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیان داشت که در جریان دیدار با رئیس جمهوری آمریکا در اجلاس بروکسل می گوید مذاکرات وین درباره احیای توافق هسته‌ای ایران به توافق نزدیک شده است. همزمان جو بایدن در ملاقات با وزیر امور خارجه سوئیس، مدعی حمایت از کانال مالی کمک های بشردوستانه در قبال ایران شده است. سیدعباس عراقچی رئیس هیأت مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین هم امروز در مصاحبه‌ای گفته که این مذاکرات بیش از هر زمان دیگری به توافق نزدیک شده است، اما همچنان موضوعات اساسی وجود دارد که در خصوص آن مذاکره خواهد شد

*** این خبر به حوزه حوادث ارتباط دارد؛ رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان تبعه کشورهای اروپایی و آمریکا اقدام به کلاهبرداری از زنان و دختران جوان کرده بود، خبر داد. بنا به گفته شکات متهم به دلیل رنگ روشن و طلایی موهایش و نیز آشنایی به زبان انگلیسی، خودش را تبعه خارجی ساکن آمریکا یا دیگر کشورهای اروپایی و از نزدیکان افراد پرنفوذ سفارت‌خانه‌ها معرفی کرده و با حضور در سمینارها و همایش‌ها با زنان طرح دوستی ریخته بود. در ادامه با دادن وعده ازدواج و اقامت در خارج از کشور اعتماد آنان را جلب کرده و به خانه این زنان رفت و آمد کرده ارجبست. اما پس از گذشت مدتی و اطلاع از محل قرار گرفتن اموال با ارزش، در فرصت مناسبی طلا، تلفن همراه و اقلام با ارزش مالباختگان را سرقت و متواری شده است.

*** عبدالرضا داوری در توییتی نوشته انصراف جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان آب خورد. مبنای محاسبه ۲۱میلیارد هم البته جالب است. رفیق سابق احمدی‌نژاد نوشته:۰در انتخابات ۱۴۰۰ هر کاندیدا ۱۴۹۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی در صدا و سیما داشت؛ اگر هزینه تولید و پخش هر دقیقه برنامه در صدا و سیما را ۷ میلیون تومان در نظر بگیریم، برای تبلیغ هر کاندیدا ۱۰.۵ میلیارد تومان از بودجه عمومی هزینه شده است. انصراف جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان آب خورد.

*** تیم فوتبال پرتغال سه‌شنبه شب موفق شد در ورزشگاه پوشکاش آرنا با نتیجه سه بر صفر میزبان خود مجارستان را شکست دهد. پیش از این بازی که در شهر بوداپست برگزار شد، اتفاق جالی افتاد و یکی از مسئولان تأمین امنیت ورزشگاه جلوی کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال را گرفت و کارت شناسایی او را کنترل و سپس اجازه ورود به او داد. نکته جالب این بود که برنده پنج توپ طلا که کارشناسان فوتبال او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ می‌دانند، رفتاری حرفه‌ای داشت و اجازه داد مسئول مربوطه کارت او را بررسی کند و سپس راه خود را در پیش گرفت.

*** بهروز کرمی‌زاده بهترین فیلمنامه نویس سال ۲۰۲۱ آلمان برای فیلمنامه «تورهای خالی» شد. خبرگزاری ایرنا نوشته تورهای خالی داستان امیر، جوان ایرانی است که در دریای خزر ماهیگیر می‌کند و باید هزینه ازدواج‌ خود را تامین کند.

***ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۰ خود، زمان آغاز فرآیند اخذ رای از واجدان شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس، شورای شهر و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را ساعت هفت صبح فردا جمعه ۲۸خرداد اعلام کرد.

*** وزارت بهداشت اعلام کرد از روز چهارشنبه تا امروز پنجشنبه در کشور ۱۰۲۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شدند و ۱۳۹ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

*** تیم‌ملی والیبال فعلا یک ست را از اسلوونی برده و یک ست را واگذار کرده. در ست سوم هم حریف فعلا چهار امتیاز جلو افتاده

کدخبر: ۳۹۷۱۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر