کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۲۱۲
تاریخ خبر:

بسته اخبار فوری | هفت خبر مهم در فاصله قطع برق هفت صبح

قطع برق و اینترنت و یک سری مشکل فنی مربوط به آنها باعث شد چند ساعتی در خدمت شما نباشیم. به ناچار خیلی فوری و خلاصه اخبار مهم این مدت را مرور می‌کنیم. انشالله که ما را ببخشید!

شماره یک وزارت بهداشت اعلام کرد از دیروز تا امروز هشتم شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳ هزار و ۷۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۹۱۸ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۷۴۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۷ هزار و ۱۵۱ نفر رسید.

شماره دو رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تزریق واکسن سینوفارم به کارکنان شرکت برکت را تکذیب کرد. حجت الله نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در صفحه شخصی خود در توییتر در پاسخ به فردی که ادعا کرده بود به کارکنان شرکت برکت واکسن سینوفارم تزریق کرده اند، نوشت:دروغ جدید درباره واکسن برکت!

شماره سه قیمت دلار بازار آزاد فعلا دور و بر ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان می‌چرخد.

شماره چهار رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق مسلح و مصدومیت مأموران پلیس با اسید خبر داده است. به‌گفته سرهنگ موقوفه‌ای دود ساعت دو بامداد شب گذشته ، مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار حین‌ گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود، فردی را حین زورگیری مشاهده کرده و برای دستگیری او وارد عمل می‌شوند اما سارق فرار می‌کند. ظاهرا متهم در یک کوچه بن‌بست متوقف شده اما با بطری محتوی اسید به ماموران حمله می‌کند. مامور مصدوم شده اما در نهایت متهم دستگیر می‌شود.

شماره پنج رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی تقاضا برای خرید گوشت قرمز و افت سرانه مصرف این کالا تا ۸.۵ کیلوگرم خبر داد. هشت و نیم کیلو گوشت در سال می‌شود حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر. در حالی که همین یک نفر آدم روی هم رفته در سال ۵۴۶ هزار تومان یارانه نقدی می‌گیرد.

شماره شش وقتی برق قطع بود و جریان اطلاع‌رسانی اپلیکیشن تعطیل، ابتدا منصور پورمیرزایی دلاور ایرانی موفق شد در رقابت‌های وزنه‌برداری پارالمپیک توکیو مدال نقره دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم مردان را کسب کند. مهدی اولاد هم در مسابقات پرتاب وزنه به مدال طلای بازی‌های پارالمپیک دست پیدا کرد.

شماره هفت لیست نهایی تیم ملی برای بازی مقابل سوریه و عراق اعلام شد. علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، امید نورافکن، صادق محرمی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، زبیر نیک نفس، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی ترابی، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد، مهدی قایدی، سردار آزمون و مهدی طارمی بازیکن‌های مورد نظر اسکوچیچ بوده‌اند.

کدخبر: ۴۱۱۲۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1561962788

    سلام،من خودم کارمند داروسازی تهران شیمی هستم،هفته گذشته تمامی کارکنان شرکتهای دا روسازی بصورت تجمیعی به نوبت در شرکت دارو پخش واکسینه شدند و همه هم واکسن سینوفارم زدند و قاعدتا کارکنان برکت هم از این مو ضوع خارج نیستند،بنابراین قطع به یقین انه ا هم واکسن سینوفارم تزریق کرده اند