کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۲۶۷۴
تاریخ خبر:

برخورد قانونی سیمافیلم با گوهر خیراندیش

خبرآنلاین: پس از حاشیه‌های پیش آمده برای مجموعه تلویزیونی «زیر خاکی» که منجر به تردید و تاخیر در پخش آن شد، مدیر گروه فیلم و سریالِ سیمافیلم خبر داد که این سریال از امروز (شنبه ۶ اردیبهشت) روی آنتنِ شبکه یک خواهد رفت. بهرنگ ملک‌محمدی همچنین تاکید کرد صدا و سیما، رفتار خارج از عرفِ گوهر خیراندیش را به صورت حقوقی پیگیری خواهد کرد.

ملک‌محمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی سیمافیلم درباره با حواشی سریال «زیرخاکی» گفت: «مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» با توجه به مضمونی که روایت می‌کند، با زبان شیرین طنز، یکی از آثار قابل‌توجه در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب خواهد بود. این مجموعه به نقد دوره پهلوی و ساواک با لحنی مفرح می‌پردازد و حتماً توان جذب مخاطب را دارد. گروه سازنده زحمت زیادی برای ساخت این مجموعه متحمل شدند که نباید با رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمعمول یک بازیگر آن را نادیده گرفت.»

وی بدون نام بردن از گوهر خیراندیش، تاکید کرد: «خانم بازیگر چند ماه بعد از پایان کارش در سریال «زیرخاکی» در آن میهمانی حاضرشده است و نه قبل یا حین فیلمبرداری. این عمل او در این محفل را که خلاف شرع و هنجارهای جامعه است، محکوم می‌کنیم؛ همانطور که پیش‌تر تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه این کار وی را محکوم کردند و بر اساس قرارداد منعقد شده و تعهدات مطرح شده، سازمان صدا و سیما این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری خواهد کرد.»

کدخبر: ۳۲۲۶۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر