کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۲۳۶۸
تاریخ خبر:

برخورد دو قطار در خط پنج مترو ۲۲ نفر را مصدوم کرد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف دو قطار مترو با یکدیگر، در محدوده ایستگاه چیتگر خبر داد و گفت: ۱۹ دستگاه آمبولانس به محل برخورد دو قطار در خط ۵ متروی تهران اعزام شده است.

مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ٧:٠۴ دقیقه روز جاری یک مورد برخورد دو قطار در خط مترو کرج به سمت تهران، نرسیده به چیتگر در محدوده ایستگاه چیتگر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۱۹ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اولین آمبولانس اورژانس در مدت زمان یک دقیقه به محل رسید.

سخنگوی اورژانس با بیان اینکه علاوه بر اعزام ۱۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شد، گفت: اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار گرفت.

او درخصوص این حادثه گفت: شمار مصدومان تا این لحظه ۲۲ نفر و یکی از آنها بدحال است. ۱۵ آمبولانس نیز در محل مستقر هستند و اورژانس هوایی در حالت آماده باش است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هم از خارج کردن ١٨ نفر از داخل دو قطار برخورد کرده در مترو خبر داد. سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که دو دستگاه قطار با یکدیگر برخورد کردند که علت آن توسط متخصصان شرکت بهره برداری مترو اعلام خواهد شد. برخی مسافران خودشان از قطار خارج شده بودند اما برخی دیگر به علت تخریب و کیپ شدن درب ها این امکان را نداشتند. آتش نشانان کمک کردند و حدود ١٨ نفر را از قطار خارج شدند. سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه شعله وری نداشته و مسئولان مترو نیز در حال بررسی برای ادامه عملیات هستند تا خط هرچه سریعتر باز شود.

متروی کرج-تهران تعطیل شد

روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج اعلام کرد: با توجه به وقوع حادثه برخورد دو قطار مترو در ایستگاه چیتگر، امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع بعدی وجود ندارد.

مسافرانی که قصد عزیمت به تهران دارند، می‌توانند در ایستگاه وردآورد از قطار پیاده شده و با اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

کدخبر: ۴۳۲۳۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر