کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۴۰۴۵
تاریخ خبر:

برانکو هفته بعد سرمربی تیم ملی می‌شود؟

ینقدر طی روزهای گذشته درباره برانکو و تیم ملی مطلب نوشته شده که شاید فکر می‌کنید مطلبی که می‌خواهیم برایتان بنویسیم تکراری است اما اتفاقاتی که در یکی دو روز گذشته رخ داده باعث شده که پروفسور بیش از هر زمان دیگری به پرسپولیس نزدیک شده باشد.

اولین اتفاق، انتشار پستی در صفحه اینستاگرام برانکو بود که به جلسه جدید او با سفیر ایران در کرواسی اختصاص داشت. برانکو در این پست به این نکته اشاره کرده که درباره ورزش با سفیر ایران صحبت کرده و از او خواسته که مشکلش با پرسپولیس را حل کند.

با اینکه گفته شده جلسات برانکو با سفیر ایران، هیچ ارتباطی به تیم ملی نداشته و فقط درباره مطالبات او از پرسپولیس بوده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که حداقل باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی از سفیر ایران برای ورود به ماجرای برانکو نداشته و اگر صحبتی هم درباره پرسپولیس شده، به خاطر شرط برانکو برای قبول هدایت تیم ملی بوده.

گویا او گفته برای جانشینی مارک ویلموتس، باید مطالباتش از پرسپولیس به حسابش واریز شود و مشکل مالیاتی او هم حل شود که به او قول داده شده در صورتی که پیشنهاد فدراسیون فوتبال را قبول کند، هم مطالبات او پرداخت شود هم خبری از مشکل مالیاتی سرمربی فصل گذشته پرسپولیس نخواهد بود.

نکته دیگری که باعث شده برانکو را سرمربی تیم ملی بدانیم، خبری است که یک منبع آگاه به پایگاه خبری فوتبالی داده. اینکه جلسه برانکو با سفیر ایران در کرواسی، در اصل برای توافق نهایی او با فدراسیون فوتبال بوده و با توجه به آنکه دوشنبه هفته آینده تکلیف ادامه همکاری مارک ویلموتس با تیم ملی مشخص خواهد شد، برانکو سه شنبه هفته آینده به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود.

این وسط محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای اعلام کرده امکان ادامه همکاری با ویلموتس وجود ندارد تا موضع فدراسیون در قبال سرمربی بلژیکی تیم ملی را مشخص کند. پس اگر بگوییم هفته آینده برانکو دوباره روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست، حرف اشتباهی نزده‌ایم.

کدخبر: ۲۹۴۰۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر