کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۳۶۱۹
تاریخ خبر:

بدترین خبر ممکن برای اردوی پاریسن‌ژرمن

چند ماه پیش هیچ کس شانسی برای بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن ژرمن قائل نمی شد. آبی اناری ها در وضعیت خوبی به سر نمی بردند و نمی توانستند نتایج مورد نظر را کسب کنند اما اکنون همه چیز متفاوت شده است.

پیروزی پنج بر یک تیم کاتالانی مقابل آلاوس نشان داد آبی اناری ها در روزهای خوب خود هستند و در حالی مرحله حذفی لیگ قهرمانان را شروع خواهند کرد که چه از لحاظ گروهی و چه فردی در سطح بالایی قرار دارند.

لیونل مسی یکی از آن ها است. او روزهای شیرین خود را در سال ۲۰۲۱ تجربه می کند. ستاره آرژانتینی برابر آلاوس دبل کرد (یک گل زیبا به ثمر رساند) و یک پاس گل داد. همچنین گل دیگرش توسط VAR مردود اعلام شد. کاپیتان بارسلونا در سال جدید ۹ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است. همچنین نباید فراموش کرد چهار ضربه اش به تیرک برخورد کرد.

این آمار خود را در زمین هم خوبی نشان می دهند. مسی شاداب و خوشحال است. این شرایط برای دیدار برابر پاری‌سن ژرمن خیلی مهم است. فراتر از بازی سه شنبه، باشگاه فرانسوی در یک ماه اخیر مدام درباره علاقه به امضای قرارداد با مسی صحبت کرده است، اتفاقی که با خشم سرمربی و سران باشگاه بارسا روبرو شده است.

ستاره آرژانتینی به سطح همیشگی خود بازگشته است و پاریسی ها روزهای ترسناکی را خواهند گذراند چون می دانند که مسی روی فرم می تواند برنامه شان را برای رقابت های اروپایی تهدید کند و ممکن است حذف زودهنگامی داشته باشد. مهاجم بارسلونا در حالی سه شنبه شب برابر پاری‌سن ژرمن به میدان خواهد رفت که به روزهای اوجش برگشته است.

کدخبر: ۳۷۳۶۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر