کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۲۶۲۲
تاریخ خبر:

ماجرای درگیری مسلحانه اوباش در محله سعات‌آباد

امروز ویدئویی عجیب در شبکه‌های اجتماعی با عنوان تیراندازی خونین و وحشتناک در سعادت آباد ئست به‌دست می‌چرخد که در آن ادعا می‌شود ماجرا به‌خاطر یک دختر بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره جزئیات درگیری مسلحانه می‌گوید در ساعت ۱۸ رروز هفتم مرداد خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت آباد به مأموران پلیس تهران واصل شد. با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند. در پی درگیری مسلحانه اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت آباد خبر داده و اعلام کرد هر شش فرد دخیل در درگیری سعادت آباد شناسایی شده‌اند تاکنون سه نفر از عاملان اصلی این درگیری دستگیر شده و تلاش برای دستگیری سه نفر دیگر ادامه دارد. تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده اند و در سال‌های گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند.

ماموران در گام بعدی تحقیقات اطلاع پیدا کردند که خشایار ۳۴ ساله که در خودروی جک مشکی رنگ حضور داشته نیز هدف گلوله قرار گرفته و در یک بیمارستان دیگر تحت درمان قرار دارد که ماموران به سرعت به محل اعزام شده و خشایار را شناسایی کردند.

ماموران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی پی بردند سهراب و خشایار از افراد شرور و سابقه دار هستند که بار‌ها به خاطر درگیری روانه زندان شده اند.

ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در ادامه تحقیقات متوجه شدند که سهراب و خشایار از دوستان قدیمی هستند و روز دوشنبه ۶ مرداد ماه سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم می‌رود، اما سهراب وقتی وارد جشن تولد در منطقه فشم می‌شود مشاهده می‌کند که دختر مورد علاقه اش را با خشایار مشاهده می‌کند و همین باعث درگیری بین آن‌ها می‌شود.

سهراب پس از این ماجرا برای انتقام گیری با خشایار در منطقه سعادت آباد قرار دعوا می‌گذارد و هر دو وقتی در صحنه حضور پیدا می‌کنند با اسلحه کلت کمری به سمت یکدیگر تیراندزی می‌کنند که در تیراندازی سعادت آباد هر دو مصدوم می‌شوند و به بیمارستان منتقل می‌شوند.

بنابر این گزارش، شنیده‌ها حاکی از آن دست که دختر جوان در این درگیری هدف ضربه قمه سهراب قرار گرفته است.

کدخبر: ۳۴۲۶۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • tors64b

    اگر نیروی انتظامی و قوه قضاییه برخورد سم گینی نکنند این اوباش بازیها ذواج پیدا می کند