کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۹۱۲۹
تاریخ خبر:

ببینید | لحظه شروع درگیری‌ بازیکنان پرسپولیس و سپاهان

اطلاعات تازه‌ای درباره درگیری‌های شب گذشته ورزشگاه نقش جهان اصفهان در پایان بازی پرسپولیس و سپاهان منتشر شده است.

یک ویدئو، چند خبر پراکنده و البته انگشت اتهام که دو طرف به سمت هم نشانه می‌روند. هنوز معلوم نیست آیا نهادهای انضباطی در این مورد تصمیمی می‌گیرند یا نه.

باشگاه سپاهان دست پیش گرفته و فیلمی از لحظه شروع درگیری‌ها در ورزشگاه نقش جهان در اختیار رسانه‌ها قرارد داده است. فیلم های بیشتر را هم می‌توانید در این ویدئو ببینید اما خبرها چه می‌گویند؛ گفته شده دیشب درگیری‌ها تا جلوی در رختکن پرسپولیس ادامه پیدا کرده و با تصمیم یحیی و مسئولان پرسپولیس اعضای این تیم حدود دو ساعت در رختکن باقی ماندند تا آب ها از آسیاب بیفتد و هواداران سپاهان در بیرون ورزشگاه متفرق شوند.

سروش رفیعی هافبک سپاهان هم در رختکن پرسپولیس حاضر شده و علاوه بر شوخی با بازیکنان پرسپولیس، تلاش کرده وضع را آرام کند. او رو به بعضی هم‌تیمی‌های سابقش گفته: «اگر من کاری کردم که باعث ناراحت شما شدم ببخشید.»

فعلا پرسپولیسی‌ها شکایتی را از سپاهان تقدیم کمیته انضباطی کرده‌اند تحت عنوان پخش شعار با محتوایی در جهت تمسخر و تحقیر نام باشگاه بزرگ پرسپولیس». احتمالا بینندگان تلویزیونی هم این شعار نه‌چندان مودبانه را که از بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌شد از تلویزیون شنیده‌اند.

کدخبر: ۳۸۹۱۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • rezaya

    واقعا شرم آوره ک بازیکنان پرسپولیس هرجا میرن دعوا درست می کنن و بعد فدراسیون طرف شونو میگیره،و شرم آور تر از اون اینه ک ه فت صبح طرف این تیم درمیاد