بنابر گزارش رسانه های محلی، طالبان نیروهای زیادی از قول اردوی الفاروق هرات با تجهیزات پیشرفته نظامی جا مانده از ارتش آمریکا به مرز اسلام قلعه ارسال کرده است. منبع: ندای بلوچ
ببینید | طالبان در حال اعزام تجهیزات نظامی آمریکایی به مرز ایران
مهم ترین اخبار
- قاب امروز | کمپینگ فائزه نسائی دختر قهرمان دوومیدانی
- قاب تاریخ| عکسهای دیدنی آنتوان خان از مراسم عزاداری قاجاریها
- دانلود مداحی بهنام بانی برای امام حسین در شب های محرم + فیلم
- آخرین حضور رهبر شهید انقلاب در مراسم شب عاشورای حسینیه امام خمینی(ره)
- زندگینامه محمود کریمی مداح محرم + عکس های دیده نشده
- سفر به ایام قدیم | مراسم ایام محرم در خیابانهای تهران؛ سال 1327
- تصویر دیده نشده از قالیباف در کنار رهبر انقلاب سیدمجتبی خامنه ای
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
_user_1560747705
۱۴۰۲/۳/۱۱
کیهان کجایی؟؟؟؟؟
_user_1560694797
۱۴۰۲/۳/۱۰
آمریکایی ها سلاح هاشون رو جا نگذاشتن…. ع
ربستان و امارات پولشون رو دادن تا بمونه
برای طالبان…
hasan108812
۱۴۰۲/۳/۱۰
شاید اشتباهی صورت گرفته ؟ شاید می خواستن
برن مرز پاکستان، سر از مرز ما در آوردن
مشکل خاصی نیست…


