کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۰۷۶
تاریخ خبر:

ببینید | در فاصله دو عکس چه بر سر استقلال آمد؟

تصویر فرهاد مجیدی و اسماعیل شریفات پیش از بازی دیروز خاطرات خوشی را برای هواداران استقلال زنده کرد. به این عکس پایین دقت کنید:

۵۵۷۹۸۶۷ شادی پس از گل استقلالی‌ها بابت زدن گل سوم به پرسپولیس

نام اسماعیل شریفات برای استقلالی‌ها یادآور دربی جام حذفی سال ۱۳۹۰ است که او در وقت‌های اضافه بازی وارد زمین شد و گل سوم استقلال را وارد دروازه پرسپولیس کرد. گلی که پاداشش اهدای بازوبند کاپیتانی از سوی مجیدی به بازیکن جوان آبی‌ها بود و یکی از ماندگارترین صحنه‌های تاریخ در آن مسابقه رقم خورد.

شریفات حالا ۹ سال و شش ماه پس آز ان روزها در آلومینیوم اراک بازی می‌کند و پیش از دیدار دیروز با استقلال این فرصت را پیدا کرد تا بار دیگر با فرهاد مجیدی دیدار کند. این دو نفر که در این سال‌ها همواره رابطه خوبی داشته‌اند، پیش از بازی استقلال - آلومینیوم هم برخورد گرمی داشتند و تصویرشان استقلالی‌ها را به یاد روزهای خوش اوایل دهه نود انداخت.

حالا به عکس دوم دقت کنید که دیروز گرفته شده است:

۵۵۷۹۸۶۵ فرهاد مجیدی و اسماعیل شریفات در بازی دیروز

نکته ناامیدکننده در این عکس برای هواداران استقلال این است که برخلاف آن روزها که مدام در دربی‌ها برنده می‌شدند، از آن دربی تا به امروز تنها دو بار در جریان بازی موفق به شکست رقیب سنتی خود شده‌اند و یک بار هم در ضربات پنالتی جام حذفی به برد رسیده‌اند که آماری ضعیف برای این تیم به شمار می‌رود.

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۴۰۰۰۷۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر