معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای تمام شهرستان‌های کشور تصویب شد افراد بالای ۶۵ سال به هر مرکز درمانی مراجعه کنند، رایگان درمان شوند. منبع: دانشجو

برای پیگیری اخباراقتصادیاینجا کلیک کنید.