کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۲۸۴۰
تاریخ خبر:

ببینید | خلاصه بازی استقلال و تراکتور

استقلال و تراکتور امشب در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تک گل امیرارسلان مطهری به سود استقلال به پایان رسید و شاگردان مجیدی ۹ امتیازی شدند.

نمایش دو تیم در نیمه نخست چنگی به دل نزد و بازی درگیرانه استقلال و تراکتور باعث شد که توپ بیش‌تر در میانه میدان رد و بدل شود. استقلال تلاش می‌کرد که از خط دفاعی بازی‌سازی کند و با رساندن توپ به حسین‌زاده و یامگا در قلب دفاع تراکتور برای خودش موقعیت‌سازی کند اما این برنامه با پرس از جلوی بازیکنان تراکتور و هوشیاری آن‌ها در دفاع به کار نیامد. در آن سوی میدان فیروز کریمی علاوه بر ضد حملات، بازی مستقیم از دفاع به حمله را در دستور کار بازیکنانش قرار داده بود و روی تکنیک و حفظ توپ پیمان بابایی و سامان نریمان جهان در فاز تهاجمی حساب باز کرده بود. تراکتوری‌ها به نسبت استقلالی‌ها برنامه‌شان را بهتر اجرا کردند. شاگردان فرهاد مجیدی اما پس از یارگیری یامگا و حسین‌زاده رو به ارسال از جناحین آوردند که کارساز بود و توانستند چند موقعیت نسبتا خوب به دست بیاورند. از موقعیت‌های خطرناک این نیمه می‌توان به شوت وریا غفوری از فاصله ۳۰ متری اشاره کرد که با واکنش خوب اخباری به گل تبدیل نشد. در موقعیتی دیگر، یامگا در دقیقه ۲۸ می‌توانست با ضربه سر دروازه تراکتور را باز کند اما توپ بازیکن فرانسوی استقلال در چارچوب نبود و به بیرون رفت. شاید خطرناک‌ترین موقعیت استقلال در دقیقه ۴۰ رخ داد که پاس کات بک جعفر سلمانی در موقعیتی عالی به حسین‌زاده رسید اما بازیکن جوان استقلال با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد و یک فرصت گل‌زنی خوب برای استقلالی‌ها سوخت.

در دقیقه ۴۹ پاسکاری خوب استقلالی ها پشت محوطه جریمه به حسین زاده رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافع تراکتور راهی کرنر شد. کرنر ارسالی مهدی پور نیز در دهانه دروازه به رسید که دانشگر ضربه سر این بازیکن به همانجایی رفت که اخباری حضور داشت و توپ را مهار کرد. پاس در عمق و پشت مدافعین واسعی به سامان نریمان جهان رسید و ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۵۴ روی تعلل مدافعان و دروازه بان تراکور، ارسلان مطهری با ضربه سر توانست دروازه حریف را باز کند و استقلال با یک گل پیش افتاد. در دقیقه ۶۹ حرکت وریا غفوری از سمت چپ و خطای علی فتحی به روی کاپیتان استقلال باعث شد تا سیدرضا مهدوی داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کند. وریا غفوری کاپیتان استقلال پشت این توپ ایستاد و آن را به تیرک دروازه کوبید و در برگشت نیز زبیر نیک نفس نتوانست دروازه خالی را باز کند و شوت او به بیرون رفت.

کدخبر: ۴۲۲۸۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر