کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۸۳۵
تاریخ خبر:

ببینید | حاشیه‌های شکستن رکورد علی دایی توسط کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو با گلزنی برابر ایرلند در دیدار شب گذشته مسابقات انتخابی جام جهانی پس از سال‌ها رکورد بیشترین گل زده در سطح ملی را شکست.

دو تیم پرتغال و ایرلند شب گذشته در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که کریستیانو رونالدو پیش ازاین بازی موفق شده با رکورد گلزنی علی دایی برابر شود. کریستیانو رونالدو در نیمه اول دیدار مقابل ایرلند و در دقایق ابتدایی یک پنالتی از دست داد و البته دارا اوشی، بازیکن حریف او را عصبی کرده و با تغییر جای توپ رونالدو تمرکز این بازیکن را بهم زد.

همچنین در طول ۹۰ دقیقه و هنگامیکه ایرلند با یک گل پیش بود نیز به نظر می رسید بازیکنان این تیم قصد دارند با عصبی کردن کریستیانو رونالدو نگذارند او دروازه این تیم را باز کرده و این سه امتیاز شیرین را از ایرلند بگیرد. اما طوفان این بازیکن تازه از دقیقه ۹۰ آغاز شده و او با دبل خود در دقایق پایانی یک تنه پیروزی تیم ملی پرتغال را رقم زد.

در دقیقه ۹۰ و روی ارسال گونزالو گوئدس از سمت راست بود که کریستیانو رونالدو با یک پرواز فوق العاده موفق شد گل تساوی را به ثمر رسانده و پنالتی از دست رفته نیمه اول را جبران کند. اما معجزه ستاره پرتغالی اینجا تمام نشد و کریستیانو رونالدو در دقیقه ۹۵ یک بار دیگر با پروازی تماشایی و ضربه سر غیرقابل مهار خود به گوشه دروازه، گل برتری و سه امتیازی پرتغال را وارد دروازه ایرلند کرد. جالب اینجاست کریستیانو رونالدو برای کارت زردی که بعد از خوشحالی گل دوم و درآوردن لباس خود گرفت دیدار بعدی پرتغال مقابل آذربایجان را از دست داد

کدخبر: ۴۱۱۸۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر