کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۰۳۰
تاریخ خبر:

ببینید | نظر رهبری درباره رقابت ورزشکاران ایرانی‌ با اسراییلی‌ها

رهبر معظم انقلاب خطاب به قهرمانان ایران در المپیک و پارالمپیک توکیو فرمودند: یک نکته مهم درباب رقابت‌های ورزشی بین المللی، موضوع رژیم صهیونیستی است. رژیم سفاک، نسل کش و نامشروع سعی می‌کند با حضور در میادین ورزشی بین المللی برای خود مشروعیت دست و پا کند و مستکبران جهانی و وابستگان آن‌ها نیز کمک و پشتیبانی می‌کنند. در این حوزه، هم به مسئولان ورزشی و هم به خود ورزشکاران عزیز توصیه می‌کنم که در این مورد به هیچ وجه منفعل نشوید.

ایشان با اشاره به اقدامات متقابل رژیم صهیونیستی و حامیانش برای محروم کردن ورزشکاران، تأکید کردند: وزارت ورزش و وزارت امور خارجه و دستگاههای حقوقی باید این موضوع را از راه‌های حقوقی دنبال و از ورزشکاران کشور و حتی ورزشکاران مسلمان دیگر کشورها همچون ورزشکار الجزایری که اخیراً محروم شد، حمایت کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ورزشکار سربلند ایرانی نمی‌تواند به‌خاطر یک مدال با نماینده رژیم جنایتکار دست بدهد و عملاً او را به رسمیت بشناسد، افزودند: این موضوع سابقه دارد و در گذشته هم ورزشکاران کشورها از مسابقه با نمایندگان رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی امتناع می‌کردند و بعد از مدتی هم آن رژیم از بین رفت و رژیم صهیونیستی نیز نابود خواهد شد.

کدخبر: ۴۱۵۰۳۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر