کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۱۴۵۵
تاریخ خبر:

ببینید | اتفاقی عجیب در بازی والیبال ایران و استرالیا

تیم‌ملی والیبال ایران امروز در چارچوب لیگ ملت‌ها، با نتیجه سه بر یک استرالیا را شکست داد. حساس‌ترین صحنه مسابقه زمانی رقم خورد که داوران تصمیم گرفتند با ویدئو چک، یک امتیاز به نفع ایران اعلام کنند.

در شرایطی که تیم ملی والیبال ایران از استرالیا دو بر یک پیش بود، در ست چهارم و در یک رالی دیدنی، ایران با دفاع امیرحسین اسفندیار توانست به امتیاز سیزدهم برسد. استرالیایی ها که تصور می کردند دفاع اسفندیار به بیرون رفته، درخواست ویدیوچک کردند تا اختلاف دو تیم به جای پنج امتیاز به عدد سه برسد و کانگوروها برای بازگشت به بازی همچنان امیدوار باشند. در حالی که اسفندیار با برخورد توپ به بینی اش توانسته بود اسپک استرالیایی ها را دفاع کند و کمی هم دچار آسیب دیدگی شده بود، بازیکنان استرالیا به یکدیگر اطمینان می دادند که توپ به بیرون رفته و امتیاز به نام آن ها ثبت خواهد شد. البته که هر بیننده ای با دیدن صحنه اصلی تصور می کرد که توپ بیرون از زمین خوابیده است.

اما لحظاتی بعد سیستم دقیق ویدیوچک یک صحنه عجیب را نشان داد. این صحنه نمایانگر وجود بخش ناچیزی از توپ روی خط عقب زمین استرالیا بود! این اتفاق که شاید کمتر در والیبال دنیا رخ داده باشد، تعجب و حسرت بازیکنان و سرمربی استرالیا را در پی داشت که با یک توپ میلیمتری یک امتیاز را از دست دادند.

تصویری که آنها را برای این تصمیم قانع کرد را خودتان ببینید و قضاوت کنید

Up54eunb

کدخبر: ۴۶۱۴۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر