کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۰۳۵۶
تاریخ خبر:

بایرن مونیخ ۵-۳ لایپزیش؛ جای لواندوفسکی خالی نبود

بازی سوپرجام فوتبال آلمان در سال ۲۰۲۲، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه ردبول آره‌نا میان تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیگ برگزار شد که این بازی را باواریایی‌ها با نتیجه ۵ بر ۳ به سود خود به پایان رساندند تا برای دهمین بار فاتح سوپرجام فوتبال آلمان شوند و از عنوان قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها دفاع کنند.

در این بازی که اولین مسابقه رسمی بایرن مونیخ پس از جدایی روبرت لواندوفسکی بود، قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا با گلزنی جمال موسیالا پیش افتاد و پس از او سادیو مانه مهاجم سنگالی جدید باواریایی‌ها در دقیقه ۳۱ دومین گل را برای تیم تحت هدایت یولیان ناگلسمان به ثمر رساند تا اولین بازی رسمی‌اش برای بایرن را به یادماندنی‌تر کند. بنیامین پاوار مدافع فرانسوی بایرن هم در دقیقه آخر نیمه اول سومین گل را برای این تیم به ثمر رساند تا سرخپوشان با بردی قاطع به رختکن بروند. در نیمه دوم لایپزیگ با گلزنی مارسل هالستنبرگ در دقیقه ۵۹ به بازگشت به بازی امیدوار شد، اما سرژ گنابری با زدن گل چهارم برای بایرن مونیخ دوباره فاصله را به سه گل افزایش داد.

با این حال تیم میزبان تسلیم نشد و دو بار دیگر در دقایق ۷۷ توسط کریستوفر انکونکو از روی نقطه پنالتی و ۸۹ توسط دنی اولمو دروازه بایرن مونیخ را باز کرد تا دقایق پایانی مسابقه با حداکثر هیجان همراه شود. در دقایق پایانی یک بار دیگر توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، اما نه برای لایپزیگ بلکه برای بایرن مونیخ. این بار این لروی سانه بود که در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده گل پنجم را برای میهمان زد تا این تیم در شانزدهمین حضورش در بازی سوپرجام آلمان، تعداد قهرمانی‌هایش را دو رقمی کند.

بایرن مونیخ پیش از این هم پرافتخارترین تیم سوپرجام آلمان بود، اما حالا فاصله‌اش را با تیم دوم بوروسیا دورتموند که شش قهرمانی دارد، افزایش داده است.

کدخبر: ۴۷۰۳۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر