کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۷۹۶
تاریخ خبر:

بازی خداحافظی سیدجلال؛ ملوان انصراف داد، پرسپولیس عذرخواهی کرد

امروز خبری در برخی رسانه ها منتشر می شد که حاکی از لغو بازی تدارکاتی پرسپولیس و ملوان بود. گفته می شد این بازی خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال خواهد بود. اما شایعه لغو آن باعث شد تا باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کند: «هرچند سیدجلال حسینی آنقدر بزرگ است که بهتر بود بازی خداحافظی‌اش مقابل یک تیم بزرگ خارجی انجام می‌شد اما به دلیل کمبود زمان و در پیش بودن مسابقات لیگ برتر این امکان وجود نداشت. بازی تدارکاتی با تیم ملوان بندر انزلی ۱۴ مرداد در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.»

انتشار این بیانیه باعث دلخوری هواداران و باشگاه ملوان شد. ملوانی ها با انتشار بیانیه ای خبر از انصراف خود از این بازی دادند. در این بیانیه آمده بود: «با توجه به اطلاعیه غیرحرفه ای و نامحترمانه باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار دوستانه با تیم ملوان بندر انزلی، باشگاه ملوان اعلام می‌نماید ضمن احترام به هواداران باشگاه پرسپولیس به احترام هواداران خود و برای حفظ شأن باشگاه ملوان از انجام این دیدار دوستانه انصراف می‌دهد.»

ساعتی بعد اما باشگاه پرسپولیس یک بیانیه دیگر منتشر و در آن از ملوان عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده بود: «امروز و طی خبری رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس شایعه لغو دیدار دوستانه با ملوان تکذیب شد.‌ در این خبر به این موضوع اشاره شد که سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرافتخار پرسپولیس شایسته خداحافظی در یک بازی رسمی با یک باشگاه بزرگ خارجی است. بدیهی است در بیان این واقعیت که برای خداحافظی سیدجلال حسینی، بازی با «تیم بزرگ خارجی» فراهم نشد، کوچک شمردن تیم ملوان یا بی‌احترامی به این تیم و جایگاهش مدنظر نبوده است. گواه این ادعا نیز آن است که اتفاقا در جمله نخست آن خبر آمده: «برنامه‌ریزی‌ها برای انجام یک بازی خداحافظی مناسب و در شأن سیدجلال حسینی در حال انجام است». در کمال احترام برای باشگاه بزرگ ملوان که در بازگشت به لیگ برتر نیز به عنوان نخستین باشگاه به آنها تبریک گفتیم، اظهار می‌داریم، فارغ از برگزاری یا عدم برگزاری این بازی دوستانه، اگر خبر اعلامی از سوی باشگاه پرسپولیس باعث رنجش خاطر این باشگاه و هوادارانش شده، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.»

کدخبر: ۴۶۹۷۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر