کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۳۴۷۰
تاریخ خبر:

بازگشت مسعود ریگی به ترکیب استقلال

با توجه به حساسیت دیدار مقابل سپاهان، بازگشت ریگی به ترکیب اصلی، تنها تغییر تیم فکری نسبت به بازی گذشته خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و سپاهان در حساس ترین دیدار هفته به مصاف هم می روند. دیدارهای دو تیم طی سالیان اخیر همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است و با توجه به جایگاه دو تیم و تلاش برای حفظ صدرنشینی توسط استقلال از یک سو و تقلای سپاهان برای صعود به رتبه نخست لیگ از سوی دیگر، بر حساسیت های این دیدار افزوده است.

در ترکیب امروز استقلال مقابل زردپوشان اصفهانی، رشید مظاهری همچون دیدار گذشته درون دروازه این تیم می ایستد. مظاهری باید امروز مقابل بهترین خط حمله لیگ صف آرایی کند و هواداران استقلال امید زیادی دارند تا او همچون دیدارهای گذشته در بالاترین سطح آمادگی خودش قرار داشته باشد.

فکری در دیدارهای گذشته تیمش را به سیستم ۳۵۲ روانه میدان کرد. او امروز همچون دیدارهای قبلی، با همان خط دفاعی سه نفره پای به زمین مسابقه خواهد گذاشت. عارف غلامی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی سه مدافع آبی پوشان در دیدار امروز خواهند بود. محمدحسین مرادمند نیز در این دیدار در دسترس فکری خواهد بود.

خبری از بازگشت محمد نادری به ترکیب اصلی استقلال، نیست و بابک مرادی همچون بازی با نساجی برای تیمش به میدان می رود. تقابل او با محمدرضا حسینی و دانیال اسماعیلی فر می تواند جذاب از آب دربیاید و او باید روی نکات دفاعی نیز تمرکز داشته باشد.

فکری طی دیدارهای گذشته تصمیم گرفته بود از زوج مهدی پور و ریگی استفاده نکند. اما این دو برای دیدار امروز باز هم در کنار یکدیگر به میدان می روند. فکری تصمیم گرفته به صورت همزمان از مسعود ریگی و مهدی مهدی پور استفاده کند و خبری از آرش رضاوند نیست.

فرشید اسماعیلی که در دیدارهای گذشته برای تیمش بسیار خوبی ظاهر شده است، امروز برای استقلال به میدان می رود. وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان که روزهای پرخبری را پشت سر گذاشته است، همچون دیدارهای گذشته در سمت راست استقلال انجام وظیفه می کند.
خط حمله استقلال همچون دیدارهای گذشته دست نخوره باقی می ماند. مهدی قایدی که در کنار ارسلان مطهری بازیکنان ثابت خط حمله آبی پوشان بوده اند، در این دیدار نیز برای تیمشان به میدان می روند. دیاباته نیز این دیدار را از دست داده و با تیم به اصفهان نرفته است.

ترکیب استقلال برای دیدار با سپاهان:
رشید مظاهری - محمد دانشگر - عارف غلامی - سیاوش یزدانی - بابک مرادی - مهدی مهدی پور - مسعود ریگی - فرشید اسماعیلی - وریا غفوری - مهدی قایدی - ارسلان مطهری

کدخبر: ۳۷۳۴۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر