کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۳۶۲۰
تاریخ خبر:

بازگشت غاده، سوپراستار مصری‌ها

روزنامه هفت صبح | مردم مصر و به طور کلی جهان عرب این روزها، سریالی رمضانی را به نام سلطانه المعز دنبال می‌کنند که داستان آن مربوط به زنی است که مغازه‌هایی را اداره می‌کند که از شوهرش به ارث رسیده ولی بعد از مدتی عاشق می‌شود و زندگی او تغییر می‌کند. بازیگر نقش اول زن در این سریال خانم غاده عبدالرزاق است.

او یکی از مشهورترین و پرکارترین بازیگران مصری است که از سال ۱۹۹۷ تاکنون مشغول بازیگری است و در فیلم‌های مشهوری بازی کرده که یکی از تازه‌ترین آن‌ها فیلم سینمایی مشهور جنگ کرموز یا تسلیم نشده است. بازی او در این سریال از آنجا اهمیت دارد که او پیش از این گفته بود دیگر در سریال‌های ماه رمضانی شرکت نخواهد کرد. (البته خود سریال از جهات دیگری هم جالب است مثل اینکه تیتراژ آن را نوال الزغبی خواننده شناخته شده لبنانی خوانده است)

در مورد غاده عبدالرزاق در ایران، خبر مشهوری در سال ۱۳۹۰ مبنی بر محجبه بودن او منتشر شد. خبر این بود که «خانم «غاده عبدالرزاق» بازیگر سرشناس سینماهای مصر که درگذشته بی‌حجاب بوده و در ده‌ها فیلم سینمایی و سریال مصری نقش ایفا کرده بود، اخیرا با محجبه شدن، مسیر زندگی خود را تغییر داده است.

آن طور که سایت شیعه آنلاین نوشته بود، وی با انتشار تصاویری از محجبه شدن خود، همچنین نوشت: پس از اینکه بر سر کردن حجاب را انتخاب کردم، به قرائت روزانه قرآن کریم هم روی آورده‌ام. گفتنی است برخی کارشناسان سینمایی مصر اعلام کردند، این تحول عظیمی که در «غاده عبدالرزاق» رخ داده ممکن است او را برای همیشه از دنیای فیلم و سینما جدا کند.

اما گویا وی قرار است در آینده‌ای نزدیک در فیلم دیگری نیز نقش ایفا کند اما این بار با ظاهر یک زن محجبه.» با این حال بعدها معلوم شد که این برداشت از زندگی عبدالرزاق درست نبوده و او با وجود مسلمانی، حجاب ندارد و البته از نظر سیاسی هم یکی از سرسخت‌ترین هواداران السیسی، رئیس‌جمهور فعلی مصر است.

اما در مورد زندگی این بازیگر، نکته جالب‌تر، تعدد ازدواج‌های اوست. عبدالرزاق تاکنون ۵ بار ازدواج کرده اما از این ۵ ازدواج فقط یک فرزند دارد. نخستین ازدواج او در سن ۱۷ سالگی بوده و آخرین ازدواج در سال ۲۰۱۵ وقتی او ۴۵ سال سن داشته است؛ پایان پذیرفته است.

کدخبر: ۳۲۳۶۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر