کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۹۵۶
تاریخ خبر:

بازار داغ دیپورتی‌ها؛ وریا ‌و ‌آقایی و‌ پهلوان درفولاد؟

روزنامه هفت صبح، کمال بردبار | گل‌محمدی سرخورده از کشفیاتش در سال گذشته (نعمتی و ابراهیمی و فرجی و تمیروف و دوتا تاجیکی) کلا اکتشافات را کنار گذاشته و مثل یک پیرمرد با تجربه وارد بازار نقل‌وانتقالات شده و هرچه اسم درشت و گرم و سرد چشیده است را جدا کرده و در سبد خودش گذاشته است. او تصمیم قطعی گرفته که وحید امیری را به دفاع چپ ببرد و در دفاع وسط از ترکیب پورعلی گنجی و ولسیانی استفاده کند و در سمت راست هم از دانیال اسماعیلی فر سود ببرد.

خط هافبک می‌خواهد یک زنجیره سه نفره مطمئن آن جلو داشته باشد. با ترابی و سروش رفیعی و سعید صادقی و پشت سرشان هم میلاد سرلک و در خط حمله در حال جست‌وجو برای پیدا کردن دو مهاجم درست و حسابی است. مهدی عبدی و امید عالیشاه و سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا و علی نعمتی و مهدی فرجی از ذخیره‌های اصلی تیم هستند.

استقلال در شرف انتخاب مربی اصلی خود است و ساپینتو پرتغالی بسیار نزدیک به این تیم شده است. آنها شهباززاده را پیدا کرده‌اند تا جانشین یامگا شود. کسی نمی‌داند یامگا و سیلوا و آمانوف می‌مانند یا نه. به احتمال زیاد سردار آجورلو عذر وریا غفوری را خواهد خواست. آجورلو تیمش را به عنوان آلترناتیو پرسپولیس دوران روحانی ساخته است و نمی‌خواهد تیمش در مقابل کل حاکمیت موضع بگیرد و حال در نبود مجیدی، آجورلو به عنوان یک فرد نظامی با خیالی آسوده‌تر عذر وریا را خواهد خواست.

استقلال احتمالا برای کسری‌های تیم خود باز هم از بازار خارجی خرید خواهد کرد. آنتن‌های استقلال در بازار بین‌المللی برعکس واسطه‌های پرسپولیس کارشان را خیلی خوب بلدند. و این که استقلال کلا تیم پرمهره‌ای است و به جز سرمربی، نقطه ضعف خاصی در بین ترکیب بازیکنانش وجود ندارد.

نکونام در فولاد دستانش را به هم می‌مالد و بدون آنکه خرج سنگینی انجام دهد در حال میوه چینی از بازار نقل و انتقالات است. او پارسال مهدی شیری را از پرسپولیس و آرش رضاوند را از استقلال گرفت و آنها را احیا کرد و احتمالا امسال هم با سعید آقایی و احسان پهلوان از پرسپولیس و وریا غفوری از استقلال استفاده بهینه خود از دیپورتی‌های بازار را به اوج خود خواهد رساند.

شم اقتصادی نکونام باید مورد توجه ویژه مدیران فولاد قرار بگیرد. به هرحال با این اسم‌ها فولاد فصل آینده تیم بهتری خواهد بود .
سپاهان اما همچنان در کماست و تا مشخص نشدن سرمربی تیم،‌عزمی برای خریدهای جدید ندارد. گل گهر هم با چراغ خاموش در حال سیاحت دربازار نقل و انتقالات است.

کدخبر: ۴۶۲۹۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر