کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۰۴۸۸
تاریخ خبر:

باران راز بوی تعفن در مخروبه شهرک نفت را افشا کرد

ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز یکشنبه نهم مرداد ماه جاری، کشف جسد یک زن در محوطه مخروبه‌ای در انتهای خیابان لاوان شهرک نفت از سوی اهالی محل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

با اعلام این خبر، ماموارن کلانتری ۱۶۴ قائم، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه در خیابان لاوان شدند و تحقیقات ابتدایی را بلافاصله آغاز کردند.

تیم جنایی به محض حضور در منطقه مخروبه با جسد پوسیده و استخوان‌های یک زن داخل پلاستیک مواجه شدند که بین گونی و کهنه‌های پارچه قرار گرفته بود همچنین شواهد اولیه حکایت از آن داشت که متوفی ۳ ماه قبل فوت کرده و به این مکان منتقل شده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، اهالی انتهای خیابان لاوان چند ماهی بوی تعفن جسد را حس می‌کردند اما با بارش‌های باران چند روز اخیر این بو بیشتر شده و یک مرد جوان برای تشخیص منبع بو به این مخروبه مراجعه کرده که در ابتدا با جمجمه این زن مواجه شده است!

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد پوسیده و استخوان‌های متوفی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این پرونده تحقیقات را آغاز کردند.

کدخبر: ۴۷۰۴۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر