کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۵۹۵
تاریخ خبر:

این پنج ‌پلیر خفن و حرفه‌ای شب‌های مافیا

روزنامه هفت صبح، گروه تلویزیون | تاکنون دو سری مسابقه از فصل دوم شب‌های مافیا منتشر شده است. هفته پیش نوبت سری سوم شد و دوشنبه‌شب قسمت سوم آن به دست مخاطبان رسید. در این قسمت کوروش تهامی، مجید یاسر، علی صبوری، امیر کاظمی، زنده‌یاد ارشا اقدسی، امیر غفارمنش، عباس جمشیدی‌فر، شهرام عبدلی، حسین سلیمانی، سیاوش مفیدی، مهدی جهانی و ادموند بزیک با هم رقابت می‌کنند که هفته آینده و با برگزاری مسابقه آخر، پرونده این بخش هم بسته خواهد شد. با پایان این قسمت، بازیکن‌های برتر در فینال فینالیست‌ها رقابت خواهند کرد. به همین مناسبت مروری داریم بر عملکرد ۵ بازیکن برتر شب‌های مافیا.

‌مورد اول| بهاره افشاری
در دو قسمت شهروند بود و در یک قسمت مافیا. بهاره افشاری در هر دو مورد‌، نقشی بسزا در موفقیت هم‌تیمی‌های خود داشت. در قسمت اول نقش مافیا را بازی کرد و با رفتار و گفتار خود شهروندان را به خطا انداخت. استدلال‌های به‌ظاهر منطقی که به زبان می‌آورد باعث گمراهی شهروندان شد و زمینه پیروزی گروه مافیا را فراهم کرد. او در قسمت دوم در نقش حرفه‌ای ظاهر شد و به سهم خود شهر را نجات داد. کارش از این جهت سخت بود که به‌خاطر سابقه بازی قبلی، شهروندان دیر به او اعتماد کردند.

با این حال افشاری با آوردن استدلال، همشهریانش را قانع کرد. تاثیر افشاری در قسمت سوم هم به‌چشم آمد که یک تنه باعث تک پیروزی شهروندان شد. اوج رفتار او جایی بود که با تحکم با زهرا داودنژاد صحبت کرد و اجازه نداد شهر یک بار دیگر شکست بخورد. کلام سلیس‌، استدلال‌های قابل باور و رفتار قاعده‌مند ویژگی‌های بازی بهاره افشاری هستند. در گروه بانوان بازی کیمیا بابایی و شبنم قلی‌خانی نیز واجد تحسین است.

مورد دوم| امیر‌علی نبویان
فن بیان و صورت بدون حس دو فاکتوری هستند که امیرعلی نبویان به‌خوبی از آنها بهره می‌برد. او در قسمت اول در فضای بازی قرار نداشت و باعث حذف نیکبخت‌واحدی شد. خیلی‌زود پی به اشتباه خود برد و با ایجاد دوقطبی، سهمی اساسی در موفقیت شهر داشت. او در قسمت دوم نقش دکتر را برعهده داشت. همان ابتدا گروه مافیا را حدس زد و به همین خاطر در شب کشته شد تا اجازه عرض‌اندام نداشته باشد. کار نبویان در قسمت سوم سخت بود که نقش حرفه‌ای را برعهده داشت. او هم درست شلیک کرد و هم استدلال‌هایی منطقی برای همشهریان خود به زبان آورد.

مورد سوم| برزو ارجمند
قسمت اول فصل سوم شب‌های مافیا آنطور که باید به دل ننشست. هنوز کامبیز دیرباز در مقام گرداننده جای خود را باز نکرده بود و از آن‌طرف شرکت‌کننده‌ها بر بازی تسلط نداشتند. همین باعث شد مسابقه بیش از حد کش بیاید و نزدیک به سه ساعت طول بکشد! در این میان بازی برزو ارجمند و پوریا پورسرخ تاحدودی بازی را جذاب کرد. ارجمند در قسمت اول مافیای ساده بود، در قسمت دوم شهردار و در قسمت سوم مافیای ساده. تشخیص مافیا، استدلال‌های باورپذیر و فن بیان سه ویژگی اصلی ارجمند است.

مورد چهارم| حسین سلیمانی
یکی از شگفتی‌های سری جدید شب‌های مافیا حسین سلیمانی است. او همان‌قدر خوب بازی می‌کند که حامد آهنگی و خداداد عزیزی در فصل قبل. سلیمانی با آمادگی کامل به مسابقه آمده و آن‌قدر به خود اطمینان دارد که در همان شب اول خطر می‌کند و مافیا را می‌کشد. اگر مافیا او را نمی‌کشتند‌، می‌توانست در نقش حرفه‌ای یک‌تنه شهر را پیروز کند. سلیمانی در این مسابقه بازیگری باهوش است که صحبت‌هایش رنگ و بوی احساسی ندارد و با دلیل و منطق صحبت می‌کند. او در قسمت اول شهردار بازی بود اما هر‌چه تلاش کرد شهر بازنده شد.

مورد پنجم| علی صبوری
دیگر بازیگر شگفتی‌ساز فصل جدید، علی صبوری است. او در قسمت اول مافیا بود و در قسمت دوم شهروند. در هر دو قسمت موفق عمل کرده و یکی از عوامل پیروزی هم‌گروهی‌های خود بوده است. صبوری چند بار در تشخیص نقش‌ها دچار اشتباه شد اما زود به این مسئله پی برد و جبران کرد. اوج کار او در قسمت اخیر است که به مافیا رودست زد و باعث پیروزی شهر شد. صبوری به دلیل سبقه اجرای استندآپ کمدی‌، طنز را هم چاشنی کلامش می‌کند که به دل برخی مخاطبان نشسته است.

کدخبر: ۴۱۱۵۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر