کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۶۹۵۴
تاریخ خبر:

ایرانسل روی پله نهایی ورود به بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، با استقبال از پیوستن ایرانسل به جمع شرکت‌های بورسی، بر آمادگی این شرکت برای تسهیل در انجام فرایندهای مقدماتی ورود ایرانسل به بورس، تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دکتر محمود گودرزی مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱، به همراه تعدادی از مدیران این شرکت، از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید و با دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل، گفت‌وگو کرد.

گودرزی با بیان اینکه پیوستن ایرانسل، به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های حوزۀ فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، به بورس را باید به فال نیک گرفت، حضور ایرانسل در بازار سرمایه را موجب پویایی بورس کشور عنوان کرد. وی افزود: شرکت بورس آماده است تا تمامی امکانات خود را برای تسهیل و انجام هر چه سریعتر فرایندهای پذیرش ایرانسل در بورس، به کار گیرد.

مدیرعامل ایرانسل نیز در این دیدار، با بیان تاریخچه‌ای از شکل‌گیری ایرانسل و وضعیت حال حاضر اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، گزارشی از وضعیت فرایندهای انجام شده در مسیر پیوستن ایرانسل به بورس را تشریح کرد.

عباسی‌آرند، با بیان اینکه حضور شرکت‌های فناور و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان در بورس، موجب عمق‌بخشی و رونق هر چه بیشتر این حوزه و توسعۀ اشتغال‌زایی دانش‌بنیان است، خواستار هم‌افزایی برای کمک به تقویت فرایندهای تأمین مالی در بورس مطابق با استانداردهای جهانی، با هدف تشویق شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی برای ورود به این عرصه شد.

در این دیدار، همچنین نقشۀ راه ورود ایرانسل به بورس، به مدیرعامل بورس تهران ارائه و جزئیات آن، مطرح و مقرر شد پس از انجام فرایندهای مقدماتی، در نیمۀ نخست امسال، بررسی‌ها برای انجام فاز پذیرش ایرانسل در بورس آغاز شود.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هم‌اکنون در حال طی کردن فرایندهای مقدماتی برای ورود به بورس تهران است.

کدخبر: ۴۶۶۹۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر