کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۵۶۳
تاریخ خبر:

اولین خرید خارجی استقلال مشخص شد

فرهاد مجیدی بعد از دیدار با الهلال و روی کار آمدن مدیریت جدید این باشگاه نفرات خارجی را مد نظر قرار داد و از مصطفی آجرولو خواست تا تیمش را تقویت کند.

مدیرعامل استقلال هم بعد از اعلام این موضوع مذاکرات با بازیکنان خارجی را آغاز کرد. طبق هماهنگی های صورت گرفته اولین بازیکن خارجی استقلال برای فصل جدید مشخص شده و قرار است وی امروز وارد تهران شود.

کوین یاماگا اولین بازیکن مد نظر فرهاد مجیدی است که قرار است امروز برای مذاکرات با باشگاه استقلال و شرکت در تست های پزشکی وارد تهران شود. این بازیکن در پست دفاع راست بازی می کند.

روز گذشته فرهاد مجیدی نام احمد موسوی را در اختیار این باشگاه قرار داد تا به جایش یاماگا ۲۵ ساله را جذب کنند. او فصل گذشته هم تیمی سعید عزت‌الهی در سوپر لیگ دانمارک بود و برای وایله به میدان می‌رفت.

سایت فرارو می‌نویسد: بازیکن خارجی و مدنظر استقلال «آرتور کوین یامگا تیئنچئو» مدافع فرانسوی - کامرونی باشگاه وایله دانمارک است.

این مدافع ۲۵ ساله در شرایطی گزینه استقلال برای جانشینی احمد موسوی شده که حال و روز چندان خوشی در باشگاه وایله، تیم قعرنشین لیگ دانمارک که سعید عزت اللهی را هم در ترکیب دارد، ندارد و بیشتر نیمکت نشین است. طبق اطلاعاتی که از شرایط او به دست آمده در ۱۱ بازی اخیر وایله کمتر از نیمی از بازی‌ها را از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است. نهایتا او در این فصل تا به اینجا هفت بار برای این تیم دانمارکی به میدان رفته که موفق شده یک پاس گل هم بدهد.

وایله در لیگ ۱۲ تیمی دانمارک فعلا با تفاضل منفی ۲۲ گل در قعر جدول رده بندی است و شرایط خوبی ندارد. آرتور یامگا که پیش از این در تیم دیپورتیو آوش پرتغال هم سابقه بازی کردن داشته این روز‌ها ۳۲۰ هزار دلار ارزش گذاری شده که بعید است با توجه به نیمکت نشینی‌های متعدد این بازیکن، با چنین قیمیتی به فروش برسد. قاعدتا اگر استقلال با چنین رزومه‌ای در پی خریدن این بازیکن فرانسوی - کامرونی است می‌تواند با قیمت بسیار مناسب تری با او به توافق برسد.

کدخبر: ۴۱۹۵۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر