کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۲۲۳۱
تاریخ خبر:

انتقام‌گیری زن از همسرش با شکنجه!

زن میانسال به دلیل اختلاف فراوان با همسرش نقشه انتقام از او را با یک مرد خلافکار کشید و سپس این مردان با شکنجه همسر او، جسد نیمه‌جانش را در خانه رها کردند. آنها برای شکنجه همسر زن، ۱۵۰ میلیون تومان دستمزد گرفته بودند و در حالی که مرد به تنهایی در خانه‌اش ساکن بود و همسرش نیز با فرزندش به قصد قهر خانه را ترک کرده بود، این مردان به خانه‌اش حمله کردند!
داستان شکنجه همسر
سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی خبر داد که برای انتقام‌گیری از همسرش با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فردی را اجیر کرده بود. سرهنگ کارآگاه علی فرخ‌پور، در توضیح این خبر بیان داشت: «۲۹ اسفند سال گذشته مرد میانسالی با پلیس۱۱۰ تماس گرفت و مدعی شد که برای یکی از دوستانش حادثه‌ای رخ داده است.» او گفت: «هر چه با دوستم خشایار تماس می‌گیرم تلفن را جواب نمی‌دهد. باتوجه به اینکه باهم قرار داشتیم و او آدمی نبود که بی‌اطلاع به محل قرار نیاید، نگران شده و راهی خانه‌اش شدم. اما در خانه را هم باز نکرد در حالی‌که خودرواش مقابل خانه‌اش است. می‌ترسم برای خشایار اتفاقی رخ داده باشد.» به‌دنبال این تماس، ماموران کلانتری و آتش‌نشانی راهی محل شده و پس از هماهنگی‌های قضایی در خانه خشایار را باز کردند. با ورود به خانه خشایار در محدوده وردآورد، آنها با بدن نیمه‌جان خشایار دست و پا بسته مواجه شدند که مورد شکنجه قرار گرفته بود. خشایار بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و با آنکه وضع جسمی‌اش بد بود، تحت درمان قرار گرفت. سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: «خشایار که تا چند قدمی مرگ رفته بود، پس از بهبودی نسبی در تحقیقات گفت: به‌خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم، او مدتی است که مرا رها کرده و به همراه بچه‌ام به خانه پدری‌اش رفته و من به تنهایی زندگی می‌کنم. روز حادثه داخل خانه بودم که ناگهان در باز شد و دو مرد وارد شدند. آنها دست و پایم را بستند و یکی از آنها به قصد مرگ مرا کتک زد و بعد هم وسایل خانه و اسناد و مدارکم را به سرقت بردند.»
ردپای همسر و مردان خلافکار در شکنجه
سرهنگ فرخ‌پور عنوان کرد: «در ادامه تحقیقات کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و پس از انجام تحقیقات گسترده و باتوجه به ورود به خانه با کلید و اطلاعات مردان شکنجه‌گر از محل مدارک و اسناد شاکی، این احتمال مطرح شد که طراح این سرقت خشن، فردی آشناست. در ادامه تحقیقات کارآگاهان به همسر ۴۵ ساله شاکی مشکوک شدند اما زن میانسال هر بار با صحنه‌سازی و ادعای دروغین سعی در تغییر مسیر تحقیقات داشت.»
مدرکی برای اثبات جرم
در ادامه کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت مطلع شدند که همسر خشایار به‌نام بهنوش با مرد خلافکاری در ارتباط است. مرد خلافکار به‌نام بابک که جرایم زیادی در پرونده خود دارد. همچنین مشخص شد که بهنوش حدود ۱۵۰ میلیون تومان به حساب بابک در چندین تراکنش واریز کرده است. زمانی که این مدارک در مقابل بهنوش قرار گرفت، زن چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: «با شوهرم اختلاف داشتم و همین اختلاف باعث شده بود که کینه او را به دل بگیرم. کینه‌ام از خشایار روز به روز بیشتر می‌شد و در نهایت تصمیم به انتقامگیری گرفتم. باید فردی را استخدام می‌کردم که برای من نقشه انتقام‌گیری را اجرا می‌کرد. در نهایت با بابک آشنا شدم و او قبول کرد که از خشایار انتقام بگیرد. از آنجایی که بابک در این مدت به من علاقه‌مند شده بود تصمیم گرفته بود با شکنجه مرگبار خشایار را از سر راه بردارد. روز حادثه کلید خانه را به بابک دادم و او به همراه دوستش به خانه رفته و نقشه انتقام‌گیری را اجرا کردند.»
دستگیری متهمان پرونده
سرهنگ کارآگاه علی فرخ‌پور گفت: «با اعتراف بهنوش، تحقیقات برای دستگیری بابک و همدستش ادامه پیدا کرد. اما بابک که از ماجرای دستگیری بهنوش باخبر شده بود، اقدام به فرار کرد و در نهایت کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند مرد جوان و همدستش را چند روز قبل در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران دستگیر کنند. متهمان در بررسی‌های اولیه پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.»

کدخبر: ۴۰۲۲۳۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر