کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۷۹۵۳
تاریخ خبر:

انتقاد کیهان از پایتخت

خبرآنلاین از قول کیهان نوشت:بخش‌هایی از قسمت پایانی سریال «پایتخت۶» با کپی‌برداری از دو فیلمفارسی قبل از انقلاب به تصویر کشیده شد که این اقدام، نوعی ادای دین به سینمای آن دوره و بازیگرانش تلقی شد!

علی‌عسکری، رئیس ‌سازمان صدا و سیما در واکنش به این موضوع طی دستوری ویژه به مرتضی میرباقری معاون سیما، تصریح کرده است: از آنجا که برخی از موارد (از قبیل قسمت پایانی سریال پایتخت) نسبت به ضوابط و چارچوب‌های رسانه ملی دقت لازم را نداشته‌اند و تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته در بخش‌های مختلف سازمان صدا و سیما را تحت‌الشعاع حاشیه‌سازی‌هایی قرار داده‌اند لازم است این موضوع بررسی دقیق و همه‌جانبه شود.

این دستور رئیس رسانه ملی در حالی است که نه فقط قسمت آخر مجموعه پایتخت که کل فیلمنامه و اکثر قسمت‌های پایتخت ۶ مورد اعتراض منتقدان قرار گرفته و باعث شده تا این مجموعه را فاقد ارزش‌های کیفی لازم جهت پخش در رسانه ملی بدانند.

کدخبر: ۳۱۷۹۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • severes1

    اینا که با سانسور های مزخرفشون که دیالوگ هارو و بعضی سکانس ها که حقیقت تلخ مجلس و دولت ناکارامد مارو بیان میکردن حسابی گ ند زدن تو فیلم چطور حواسشون به اینجای فی لم نبود؟؟؟!!!! اونقدرررررررر 6دونگ حواسش ون رو سکانس های سیاسی بود این یکی از دست شون پرید! ولی بعید میدونم! اینم شبیح قضی ه شبکه کیشه!!