کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۳۰۸۳
تاریخ خبر:

انتقاد کیهان از رامبد جوان

خبرآنلاین از قول کیهان نوشت:مجری برنامه خندوانه که پیشتر به علت تناقض میان شعارهای وطن‌پرستانه‌اش و اخذ تابعیت بیگانه برای فرزندش حاشیه‌ساز شده بود، این بار مردم را در روزهای سخت تنها گذاشت.

در ادامه مواجهه نادرست برخی از چهره‌های مشهور سینمایی و تلویزیونی در مقابل انتشار ویروس کرونا در کشور «رامبد جوان» نیز حاضر به اجرای سری جدید برنامه تلویزیونی «خندوانه» نشد.

وی که طی سال‌های اخیر با همکاری رسانه‌ ملی و تولید برنامه خندوانه مورد لطف و محبت مردم قرار گرفته و قرار بود سری جدید این برنامه را تولید کند، دقیقا در این شرایط که به برنامه‌هایی برای تزریق روحیه امید و نشاط به مردم نیاز است، از کار کناره گرفت!

کدخبر: ۳۱۳۰۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • par_1356

    اینگونه بازیگران تمام شهرت واهتبار خودشا ن راازمردم دارند که بهمین دلیل ارزش واعت بار کسب کرده وپولهای میلیاردی به جیب میز ندد و شعارهای وطن پرستانه میدهند اما خوش ان عمل نمی کنند اگه شما واقعا دوستدار ای ران هستید ویک ایرانی واقعی هستید چرا فرز ندان خود را درکانادا ودیگر کشورهای خارجی بدنیا می اورید- باتوجه به عدم همکاری را مبدجوان درشرایط بحرانی وعدم همکاری وی با خندوانه اگر من کاره ای بودم برای سری ب رنامه حرید اصلا به چنین ادمی پیشنهاد نمی دادم

  • mersana137101

    متاسفم براش