کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۳۴۸۱
تاریخ خبر:

انتقاد سایت لهستانی از سرمربی جدید استقلال

سایت «sport.pl» لهستان در مورد سرمربیگری ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال نوشت: ساپینتو شغل دیگری یافت و یک باشگاه دیگر به او اعتماد کرد. این مربی که در جهت کاملاً جدیدی حرکت می‌کند، فصل گذشته نتوانست موریرنسه را در لیگ برتر پرتغال حفظ کند و از این باشگاه جدا شد.

ساپینتو برای هواداران لژیا ورشو شناخته شده است. لژیا زیر نظر او نتایج هیجان‌انگیزی نگرفت و مربی ۴۹ ساله با افراد زیادی درگیر شد. شیوه‌های تمرینی ساپینتو غیرعادی بود. او قرارداد یک ساله‌ای با استقلال امضا کرده و جانشین فرهاد مجیدی شده است؛ کسی که میان هواداران این تیم بسیار محبوب بود و قراردادش پس از قهرمانی به پایان رسید.

پس از پرتغال، بلغارستان، یونان، عربستان، لهستان، بلژیک و برزیل، ایران کشور دیگری خواهد بود که ساپینتو در آن فعالیت می‌کند. لژیا زیر نظر این مربی به ۱۶ پیروزی، شش تساوی و شش شکست دست یافت و با اینکه ساپینتو کمتر از یک فصل را در لهستان گذراند، فراموش نخواهد شد. موریرنسه با وی، دو بازی پلی‌آف را به چاوس باخت و نتوانست در لیگ برتر پرتغال بماند تا ساپینتو، این تیم را به دلیل نتایج ضعیف ترک کند.

سرمربی جدید و پرتغالی تیم فوتبال استقلال فردا به کشورش باز می‌گردد. سرمربی پرتغالی که به‌صورت رسمی قراردادش را با استقلال امضا کرده فردا برای انجام امور شخصی به پرتغال بازخواهد گشت و پس از فراهم کردن شرایط به ایران خواهد آمد تا تمرینات استقلال را آغاز کند.

کدخبر: ۴۶۳۴۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر