کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۲۲۴
تاریخ خبر:

الکس نوری هم نیامد؛ سرمربی استقلال هفته بعد معرفی می‌شود

در حالی که از گوشه‌ و‌ کنار باشگاه استقلال خبر می‌رسید کار حضور الکس نوری در این تیم به عنوان سرمربی به پایان رسیده، حالا اخبار موثق حکایت از منتفی‌شدن حضور این سرمربی آلمانی ایرانی در استقلال دارد. مبلغ درخواستی الکساندر نوری که بنابر شنیده‌ها ۶۵۰ هزار یورو برای یک فصل بوده است، عامل اصلی عقب‌نشینی مدیران استقلال در خصوص انتخاب او بوده که آخرین تجربه مربیگری‌اش حضور در دسته دوم یونان بود. با این حساب انتخاب مربی استقلال وارد پروسه‌ی تازه‌ای خواهد شد.

اکنون به نظر می‌رسد با منتفی شدن حضور این مربی، مدیران استقلال در نهایت به مذاکرات برای استخدام یک سرمربی خارجی روی بیاورند. اتفاقی که تا امروز به هردلیلی نسبت به آن نظر مثبتی نداشتند. بعد از پاسخ منفی نکونام، الکساندر نوری دومین مربی‌ای است که بعد از پیشرفت بالای مذاکرات در آخرین گام‌ حضورش در استقلال به سرانجام نرسیده است.

ساعتی بعد از منتفی شدن حضور نوری در استقلال، سردار آجورلو مدیرعامل این باشگاه در مصاحبه ای گفت: با توجه به شرایط موجود، باشگاه استقلال مذاکره با سایر گزینه‌های مورد نظر خود را دنبال خواهد کرد و تلاش می‌کنیم در این مسیر علاوه‌بر توجه به منافع باشگاه فلسفه‌، مسیر حرفه‌ای و رویکرد مورد نظر سرمربی جدید را بر اساس اهداف و چشم انداز باشگاه به گونه‌ای انتخاب کنیم که استقلال، قهرمان مقتدر فصل گذشته با بازیکنان شایسته و توانمندی که در اختیار دارد همچنان در شان و در حد انتظار هواداران پرشور خودش ظاهر شود. بر همین اساس به امید خداوند در هفته آینده گزینه مورد نظر انتخاب خواهد شد.

کدخبر: ۴۶۲۲۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر