کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۶۵۸۵
تاریخ خبر:

حمله تروریستی جیش‌العدل به یک کاروان نظامی

برخی منابع از وقوع یک حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان خبر می‌دهند.

خبرگزاری مهر اولین منبع منتشرکننده خبر در این رابطه است: آنها ساعت ۲بامداد امروز زمانی که بیشتر مردم خواب بودند از شنیده شدن صدای یک انفجار خبر دادند. مهر گفته انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین و در مسیر زاهدان- خاش خبر می دهند.

در این گزارش آمده اخبار تایید نشده این واقعه را به اقدام تروریستی علیه یک خودروی نظامی نسبت داده‌اند. دقایق و ساعاتی بعد گروه تروریستی جیش العدل مدعی شد در این عملیات تروریستی، مجتبی میرشکار فرمانده بسیج کورین را به شهادت رسانده و سه خودرو را منهدم کرده است.

خبرگزاری ایلنا هم نوشت در اقدام تروریستی گروهک معاند جیش الظلم به سه خودروی نیروهای نظامی در این منطقه حمله شده و یک مقام نظامی به همراه راننده‌اش شهید شده است.

اما دقایقی پیش نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در کفتگو با خبرگزاری ایسنا شهادت فرمانده بسیج کورین در عملیات تروریستی در زاهدان را تکذیب کرد و گفت این حادثه تلفات جانی نداشته است. به گفته فداحسین مالکی عملیات تروریستی در نزدیکی روستای گلوگاه زاهدان صورت گرفته و در واقع بمب کنار جاده‌ای بوده که یکی از آنها را برادران سپاه خنثی کرده و یکی دیگر منفجر شده است. این حادثه تلفات جانی نداشته و سرهنگ میرشکار فرمانده بسیج کورین فقط جراحت مختصری دیده‌اند.

نماینده زاهدان با رد شایعه اسارت تعدادی از نیروهای سپاه در این حمله تروریستی گفت: این موضوع صحت ندارد.

گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را قبول کرده است

کدخبر: ۳۳۶۵۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر