کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۷۴۴۵
تاریخ خبر:

افشاگری وکیل همسر سابق ساسی مانکن

روزنامه هفت صبح | وکیل همسر سابق ساسی مانکن می‌گوید که این خواننده حاضر به دیدن فرزند خودش نیست.اگر این روزها ساسی مانکن تلاش کرده که با آهنگ نرو سمیه، رکوردهای بازدید ویدئو در اینستاگرام را جابه‌جا کند، همسر و وکیل او هم بیکار ننشسته‌اند. آنها سعی می‌کنند با مصاحبه و پست اینستاگرامی از چهره واقعی او پرده بردارند.

یک روز بعد از انتشار ویدئوی تهران- توکیو با بازی یک بازیگر فیلم‌های هرزه‌نگاری، مشخص شد این خواننده پاپ یک پسربچه دارد. آن طور که روایت شده مادر «برسام» سه‌ساله به بچه اش اجازه گوش کردن آهنگ‌های ساسی را نمی‌دهد . به‌خاطر اینکه آنطور که وکیل همسر سابق او مصاحبه کرده، آقای خواننده از دیدن فرزندش سال‌هاست که فرار می‌کند و چندسال پیش بعد از گرفتن اقامت به واسطه این ازدواج و بارداری همسرش، آنها را ترک و به آمریکا مهاجرت کرده است.

*** حاشیه با دنیا جهانبخت برای چند عدد فالوئر
ساسی مانکن تلاش می‌کند سالی یک‌بار هم که شده یک داستان جنجالی به‌پا کند تا همه نگاه‌‎ها به او جذب شود. یک‌بار با دنیا جهانبخت، یک‌بار با آهنگ دکتر و حالا با آهنگ تهران- توکیو. ویدئوکلیپ آهنگ تهران- توکیو از دیالوگ «نرو سمیه» نوید محمدزاده در فیلم ابد و یک روز وام گرفته. همراهی بازیگر فیلم‎های پورنوگرافی، خانم الکسیس.ت باعث شده که بازدید این ویدئو در اینستاگرام ساسی از ۱۴ میلیون ویو هم رد شود.

حالا وکیل همسر سابق او می‌گوید این خواننده سال‌هاست با این کارها دنبال جذب فالوئر می‌گردد. مریم عباسی (وکیل) در این مصاحبه گفته است که سایه، همسر ساسی در ماه‌های آخر بارداری بود که این خواننده آن حواشی را با زهرا (دنیا) جهانبخت به وجود آورد. این در حالی است که آنها اصلا نه همدیگر را دیده بودند، نه رابطه‌ای داشتند. پس برای چه این داستان‌ها را به راه انداختند؟ ساسی به سایه، همسر خود گفته که همه این کارها برای جذب فالوئر است.

*** ازدواج برای گرفتن اقامت؟
آنطور که وکیل سایه می‌گوید، بی‌اخلاقی‌های این خواننده فقط همین موارد نبوده است. ساسی مانکن اول در لندن درخواست پناهندگی می‌دهد. بعد با سایه ازدواج و اصرار زیادی به بچه‌دار شدن می‌کند. به‌خاطر بارداری سایه، او خیلی راحت اقامت انگلیس را می‌گیرد، اما ماجرای بدرفتاری او با خانواده‌اش از همان سال ۲۰۱۶ شروع می‌شود. آن سال، وقتی که سایه شش‌ماهه باردار بود، ابتدا با این فشار از سمت ساسی روبه‌رو می‌شود که باید فرزندشان را سقط کند.

کمی بعد در چهارشنبه‌سوری آن سال به سایه می‌گوید که می‌خواهند با دوستانش مهمانی بگیرند و نمی‌خواهد دوستانش زن بارداری را اینجا ببینند. همین درخواست باعث می‌شود که سایه برخلاف میلش خانه را برای مدتی ترک کند. چند روز بعد آنها با هم قرار داشتند، اما سایه متوجه می‌شود که ساسی بدون هیچ حرفی به آمریکا مهاجرت کرده است. وکیل سایه اینطور می‌گوید: «روز بعد که او به آمریکا رسید، تماس گرفت و گفت که من شما را به آمریکا می‌آورم، اما همانطور که یک روز تصمیم گرفت بی‌خبر از کشور برود، روز دیگر تصمیم گرفت سایه را بلاک کند.»

*** بچه را نه تایید می‌کند و نه انکار
یکی از خاطره‌هایی که وکیل او از گذشته ساسی افشا کرده به کنسرت این خواننده در آلمان در سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد. آن زمان سایه بچه را به کنسرت ساسی می‌برد. همزمان با اینکه ساسی داشت آواز می‌خواند، سایه برسام را بغل می‌کند و به سمت سن می‌رود. ساسی با دیدن همسر سابق و فرزندش حال بدی پیدا و بعد از دو، سه آهنگ کنسرت را تمام کرد. ساسی حتی بار دیگر با دیدن سایه در محل اقامتش می‌گوید که نمی‌خواهد فرزندش را ببیند.

به گفته وکیل سایه، او تا امروز نه اعلام کرده که بچه‌ای دارد و نه آن را انکار کرده است.‌«سایه دندانپزشک بوده و از لحاظ مالی نیازی به ساسی ندارد.» این را وکیل سایه می‌گوید و ادامه می‌دهد: «برسام روز‌به‌روز بزرگ می‌شود و مدام سوال می‌کند که پدر من کجاست و چرا سراغ من نمی‌آید؟ ساسان اگر بخواهد می‌تواند شکایت کند و آزمایش دی‌ان‌ای بدهد، اما از ترسش این کار را نمی‌کند.»‌به گفته او، فعلا برسام نمی‌داند که پدرش چه کسی است، اما به زودی خواهد فهمید. آنها امیدوار هستند که یک روز ساسان حیدری با وجدانش کنار بیاید و حداقل بتواند از لحاظ عاطفی جای خالی خود را برای برسام پر کند.

کدخبر: ۳۷۷۴۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر