کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۳۰۰۲
تاریخ خبر:

افشاگری وزیر اطلاعات درباره ترور شهید فخری‌زاده

وزیر اطلاعات جزییات تازه‌ای از ترور شهید فخری‌زاده را افشا کرد.

محمود علوی که شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم حاضر شده بود، گفت: تنها دو ساعت بعد از شهادت شهید فخری زاده شروع کردند به تخریب وزارت اطلاعات اما بعد از اینکه ما اطلاعاتمان را اعلام کردیم که دو ماه قبل به آنها گفته بودیم که دشمنان در این منطقه کار اطلاعاتی انجام داده‌اند و می‌خواهند عملیات انجام دهند ساکت شدند. اما باز برخی شروع به انتقاد کردند که چرا وزارت اطلاعات محل و زمان اقدام تروریستی می‌دانستند و جلوی این حرکت را نگرفتند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: ما کی گفتیم چه زمانی این کار تروریستی انجام می‌شود؟ ما فقط تنها به آنها اعلام کردیم که چه محل‌هایی مورد هدف برای انجام عملیات‌شان است. پنج روز قبل از ترور شهید فخری زاده مکان ترور را می‌دانستیم. فردی که امکانات ترور را فراهم کرده بود از اعضای نیروهای مسلح بود، ما نمی‌توانیم در حوزه نیروهای مسلح کار اطلاعاتی بکنیم. از آنها نفر خواستیم که بیایند بنشینند روی موضوع کار کنیم که متاسفانه قبل از اینکه نماینده معرفی کنند ترور شهید فخری زاده اتفاق افتاد.

کدخبر: ۳۷۳۰۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ha.ah.1354

    اگر واقعا جای ترور رو میدونستید واقدام پ یشگیرانه انجام ندادین خودتون در این ترور دخیلید وچه وقیحانه اعتراف میکنید

  • a1

    چرته ، از طریق حفاظت اطلاعات نیروهای مسل ح به وزارت خانه وصل هستند تازه خیلی از ح فاظت اطلاعات های نیروهای مسلح از وزارت خ انه مامور هستن اونجا چطور نتونستن هماهنگ کنن

  • a1

    چرته ، تمام نیروهای حفاظتی به هم وصل هست ن مکر میشه نشه ورود کرد