کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۶۳۸
تاریخ خبر:

اظهارات پزشک آمریکایی درباره روند درمان ترامپ

یک پزشک آمریکایی در مرکز درمان لانگون دانشگاه نیویورک با اشاره به دارویی که برای بیماری کرونای رئیس‌جمهور این کشور در نظر گرفته وضعیت او در بیمارستان را مثبت ارزیابی کرد.

دکتر «مارک سیگل»، پزشک مرکز درمانی لانگون دانشگاه نیویورک که برای وبگاه فاکس نیوز در مورد مسائل درمانی و پزشکی مقاله می‌نویسد، جمعه شب (به وقت محلی) در مصاحبه‌ای با این شبکه آمریکایی درباره وضعیت بیماری کرونای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا صحبت کرد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری فاکس نیوز، دکتر سیگل در این خصوص گفت که دوره درمانی دونالد ترامپ احتمالاً پیشگیرانه است و شاید تا چند روز آینده ادامه یابد.

این پزشک آمریکایی در ادامه با اشاره به داروی «رمدیسیور» که برای درمان بیماری کرونای رئیس‌جمهور آمریکا در نظر گرفته شده گفت: «هدف [از این کار]، کاهش میزان ویروس در بدن اوست.»

وی افزود: «داروی رمدیسیور که ترامپ دریافت کرده به عنوان یک عامل پیشگیرانه عمل می‌کند و میزان ویروس در بدن وی را کاهش می‌دهد.»

سیگل همچنین افزود: «بر اساس مطالعه‌ای که در نشریه پزشکی "نیو اینگلند" در ماه مه منتشر شده، این [دارو] زمان نقاهت را از ۱۴ به ۱۱ روز کاهش می‌دهد. هدف کاهش خطر احتمالی التهاب و لخته شدن خون [در بدن] اوست که مشکلات شدید بیماری کووید-۱۹ هستند.»

این پزشک آمریکایی در پایان گفت: «اینکه وی در آنجا [بیمارستان] به راحتی، با روحیه خوب و بدون دستگاه اکسیژن نشسته نشانه مثبتی است.»

پزشک کاخ سفید پیشتر اعلام کرده بود که گرچه رئیس‌جمهور آمریکا هنوز به دستگاه اکسیژن برای تنفس نیاز پیدا نکرده است اما درمان با داروی «رمدیسیور» را آغاز کرده است.

رئیس جمهور آمریکا بامداد روز جمعه (به وقت تهران) از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد و بامداد شنبه (به وقت تهران) با بالگرد به بیمارستان نظامی والتر رید در واشنگتن منتقل شد.

ترامپ در آخرین پیام توییتری خود بعد از انتقال به بیمارستان والتر رید، اعلام کرد که اوضاع خوب است.

کدخبر: ۳۵۲۶۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر