کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۶۳۸۰
تاریخ خبر:

اسیدپاشی روی همسر سابق‌ به جرم ازدواج دوباره

روزنامه هفت صبح | زن جوان که برای رفتن به سرکار صبح زود از خانه خارج شده بود حوالی میدان شکوفه تهران قربانی اسیدپاشی شوهر سابقش شد. او درباره اتفاق رخ داده می‌گوید: چند وقت پیش پیام‌های تهدید آمیزی از همسر سابقم دریافت کردم اما جدی نگرفتم و فکرش را نمی‌کردم آنقدر کینه‌توز و خودخواه باشد که بخواهد مرا به خاطر دور شدن از زندگی پر از آسیبش مجازات کند.

طبق روال هر روز صبح از خانه بیرون آمدم و راهی محل کارم شدم. با اینکه ساعات اولیه روز بود ولی آفتاب مستقیم به چشمم می‌خورد و اذیتم می‌کرد. دستم را بالا بردم و سایه‌بان صورتم کردم که ناگهان صدایی از پشت سرم گفت: از فردا خوشگل‌تر می‌شوی خانم و بعد جلو آمد و از روبه‌رو مایعی را روی صورتم ریخت و از محل متواری شد.

من هم جیغ زدم و زنگ یکی از خانه‌ها را زدم و گفتم روی صورتم اسید ریخته‌اند و آب خواستم. به سرعت صورتم را با آب شستم و صاحبخانه به اورژانس و پلیس زنگ زد. بدون شک لطف خدا بود که در زمان پاشیده شدن اسید روی صورتم ماسک داشتم و دستم را که به دلیل تابش شدید نور خورشید جلوی صورتم گرفته بودم مانع از آن شد که اسید آسیب جدی به صورتم بزند. ولی باز هم در همین سطح محدود هم درد و رنج زیادی به من وارد کرد.

*** دستگیری همسر سابق
زن جوان از همسرش به دلیل اعتیاد او طلاق گرفته بود و همسر سابقش مدتی نیز در زندان به جرم فروش مواد مخدر به سر می‌برد. دختر جوان درباره فرد اسیدپاش می‌گوید: با بررسی‌های انجام گرفته توسط کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی مشخص شد فرد اسیدپاش همسر سابقم است که به دلیل اعتیاد از او طلاق گرفتم.

من بارها سعی کردم به او کمک کنم که ترک کند و تمام تلاشم را برای حفظ زندگی‌ام انجام دادم و او خودش نخواست و در نهایت تصمیم گرفتم از او و مشکلات بی‌پایانش فاصله بگیرم و از او جدا شدم. به جای اینکه با ترک مواد مخدر مرا به زندگی برگرداند با این اقدام وحشیانه قصد داشت زندگی مرا هم مثل خودش نابود کند که موفق نشد.

می‌دانم مدت‌ها طول می‌کشد تا ترس و وحشت و رنج ناشی از این اتفاق از ذهنم محو شود و بتوانم به زندگی عادی برگردم اما تلاشم را خواهم کرد. اما همسر سابق این زن در دادگاه حرف دیگری می‌زند. می‌گوید: قصد نداشته روی همسرش اسید بریزد اما چون همسرش قصد ازدواج با خواستگار سابقش را داشته دست به این اقدام زده است! همچنین می‌گوید خودش به همسرش حق طلاق داده و قرار نبوده همسرش از آن استفاده کند که بلافاصله زن درخواست طلاق می‌دهد.

کدخبر: ۳۵۶۳۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر