کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۴۵۳
تاریخ خبر:

اسرائیل توافق آمریکا و اروپا با ایران را پذیرفته؟

اسرائیلی‌ها هم خود را برای پذیرش توافق هسته‌ای ابران آماده می‌کنند.

رسانه‌های صهیونیستی نوشته‌‌اند وعده‌هایی برای تقویت توان دفاعی اسراییل به سران تلاویو داده و آنها سرگرم تهیه لیست مطالبات خود از آمریکا پس از بازگشت به برجام هستند.

به‌گزارش ایسنا روزنامه صهیونیستی هاآرتس اعلام کرد که موسسات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی احتمال می دهند که واشنگتن تصمیم خود برای بازگشت به برجام را قطعی کرده است و اسرائیل نیز آماده این امر شده است. این روزنامه همچنین اعلام کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود برای اعلام بازگشت به برجام در سریع ترین زمان ممکن را قطعی کرده است و رژیم صهیونیستی نیز درحال تهیه لیست درخواست های امنیتی خود برای طرف آمریکایی بعد از امضای توافق است.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه آورده است که دوطرف آمریکایی و اسرائیلی در رایزنی های خود افزایش و بهبود توان دفاع هوایی اسرائیل و یافتن راهکاری مشترک برای حل مشکل تهدیدات پهپادها و موشک‌های ایرانی به ویژه علیه رژیم صهیونیستی را مورد بحث‌ قرار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، یک هیات اسرائیلی به منظور بحث و رایزنی در رابطه با توافق هسته‌ای ایران اکنون در واشنگتن به سر می برد که این هیات متشکل از مائیر بن شابات، رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و یوسی کوهن، رئیس موساد و همچنین تامر هایمن، رئیس بخش اطلاعات نظامی است.

کدخبر: ۳۸۷۴۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1569594374

    ای جونم خدا ببین چه دست و پایی میزنن