کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۳۷۷
تاریخ خبر:

استقلال - گلهر؛ خمیییییییییییییییییییازه!

استقلال و گل گهر در یکی از بدون موقعیت ترین و کسل کننده ترین دیدارهای لیگ بیست و یکم به تساوی بدون گل دست یافتند.

به‌گزارش ورزش سه: برخلاف انتظارها، دیدار استقلال و گل گهر یکی از بدترین بازی های لیگ بیست و یکم بود. دو تیمی که در مسابقات گذشته خود تهاجمی ظاهر شده و حتی سیرجانی ها بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشتند و انتظار می رفت یک بازی هجومی و پر گل را از دو تیم شاهد باشیم، اما هرگز این اتفاق رخ نداد و یکی از کسل کننده ترین دیدارهای لیگ بود. در نیمه نخست و تا دقیقه ۴۰، هیچ موقعیت خاصی به روی دروازه ها رخ نداد تا اینکه محمدرضا آزادی با یک شوت از راه دور دروازه سیرجانی ها را تهدید کرد. این تنها موقعیت بازی در نیمه نخست بود. با آغاز نیمه دوم استقلال دست به انجام ۳ تعویض زد و انتظار می رفت بازی بهتری را از دو تیم شاهد باشیم.

اما ۴۵ دقیقه دوم نیز بدون خلق موقعیت جدی روی دروازه ها دنبال شد و تنها در یک صحنه جعفر سلمانی در موقعیتی تک به تک با اکبرمنادی سنگربان گل گهر قرار گرفت ولی مدافع سیرجانی ها قبل از او، توپ را به بیرون زد.

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال و گل گهر کاملا برخلاف انتظارها، یکی از بی کیفیت ترین و کسل کننده ترین مسابقات لیگ بیست و یکم را برگزار کردند. با این نتیجه، استقلال به رده سوم سقوط کرد و گل گهر نیز در جایگاه پنجم ایستاد.

لحظات حساس

دقیقه ۴۰: بالاخره نخستین موقعیت جدی بازی در نیمه اول برای استقلال به دست آمد. شلیک راه دور و دیدنی محمدرضا آزادی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: فرصت عالی برای سلمانی در مصافی تک به تک با دروازه‌بان ولی این توپ به کرنر تبدیل شد و کرنر ارسالی بی حاصل بود.

کدخبر: ۴۲۷۳۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر