کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۶۴۱
تاریخ خبر:

وضعیت قرمز استقلال؛ تجمع هواداران مقابل مجلس

احمد سعادتمند حتی تا چند ساعت قبل برکناری از استقلال ادعا کرده بود در حال مذاکره با الکس نوری مربی دو رگه ایرانی- آلمانی است اما خبرآنلاین امروز از قول محمودرضا فاضلی مدیر برنامه های این مربی نوشته: «هیچ‌گونه مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم در هیچ سطحی وجود ندارد و همان‌طور که آقای نوری هم گفتند، تا به امروز با هیچ تیمی توافقی انجام نشده است. الان هم فقط ۲۰ روز تا آغاز رقابت‌های فصل جدید باقیمانده و دیگر بعید است اتفاق خاصی بیفتد.»

خبرآنلاین همچنین گزارش داده صبح امروز شنبه شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند تا اعتراض خود را به گوش نمایندگان مجلس برسانند.

بعد از ساعتی به جمعیت معترضان افزوده شد و هواداران زیادی مقابل مجلس حضور یافتند. آنها عامل ناکامی تیمشان در نتیجه‌گیری و وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال را وزیر ورزش و جوانان دانسته و از نمایندگان مجلس خواهان استیضاح وزیر شدند. به دنبال این اعتراض‌ها، یکی از کارمندان مجلس با بلندگو به میان جمعیت آمد و اعلام کرد که وزیر ورزش باید مطالبات استقلالی‌ها را پیگیری کند، اما هواداران با شعار «تا استیضاح وزیر اینجا هستیم»، به اعتراض‌های خود ادامه دادند.

به‌دنبال این تجمع، دقایقی پیش سایت رسمی استقلال از قول سرپرست باشگاه نوشت تا ۲۴ ساعت آینده، جلسه هیات مدیره این باشگاه در خصوص مشکلات موجود برگزار می‌شود. احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره وضعیت استقلال گفت: تا ۲۴ ساعت آینده جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال جهت یافتن راهکار پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ، پرداخت بدهی‌ها و باز شدن پنجره استقلال و همچنین اخذ مجوز حرفه‌ای‌گری برگزار خواهد شد. بنده و مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستیم تا با حل مشکلات موجود، تیمی قدرتمند را راهی رقابت‌های لیگ برتر کنیم. در خصوص سرمربی استقلال هم ان‌شاءالله در جلسه هیات مدیره تصمیم گیری خواهد شد.

کدخبر: ۳۵۲۶۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر