کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۵۹۷
تاریخ خبر:

از قد و بالای کی‌روش تا شنای پروانه

روزنامه هفت صبح | یک: ‌ ورزش سه مصاحبه‌ای انجام داده با محمدرضا مهدوی، بازیکن سابق تیم ملی. او روز شنبه با تبریک تولد همسرش روی آنتن زنده خبرساز شده بود. اما حرف‌های جالب دیگری هم در مصاحبه‌اش گفته که بخشی از آن را اینجا می‌آوریم: روزی سوار آسانسور شدم و کی‌روش هم در آسانسور بود. سرش به لبه آسانسور خورد. من خودم ۱۸۸ سانتیمتر قد دارم، ولی جلوی او کوتوله بودم. گفتم خدا را شکر که من دیگر بازی نمی‌کنم وگرنه نمی‌توانستم کی‌روش را بگیرم (با خنده)».

مهدوی سپس به خاطره دوران حضورش در شالروآ و مصاف با یان کولر، مهاجم سابق دورتموند و تیم ملی چک اشاره کرد و گفت: «کی‌روش را که دیدم، یاد یان کولر افتادم. در تیم شالروآ که بازی می‌کردیم، او برای اندرلخت بازی می‌کرد. یک روز با آنها بازی داشتیم و انزو شیفو گفت رضا یان کولر را امروز بکش. کولر آمد بغلم ایستاد و من دیدم تا شانه‌هایش هستم. گفتم انزو چه چیزی از من می‌خواهد (با خنده).

در طول بازی خیلی بزن‌بزن کردیم و خونین بیرون آمدیم. نمی‌شد خب. یان کولر شماره پاهایش ۵۴ بود و من ۴۲٫ داشتیم وارد زمین می‌شدیم، داریوش یزدانی گفت به کجا نگاه می‌کنی؟ گفتم داریوش پاهایش را ببین. شرکت آدیداس برای کولر کفش اختصاصی می‌زد. قدش ۲۰۷ سانتیمتر بود و ۱۰۴ کیلو وزن داشت. من برای سر زدن سه گام می‌زدم، کولر فقط می‌رفت روی پنجه. آخر دماغ من شکست و دست او بخیه خورد، ولی با اینکه بازی را ۲ بر صفر باختیم، نگذاشتم کولر گل بزند، چون وظیفه من این بود که او را کنترل کنم».

محمدرضا مهدوی در رابطه با حرف‌های روز گذشته‌اش در تلویزیون و اینکه تولد همسرش را تبریک گفته بود، اینطور واکنش نشان داد: «بله این چی بود که وایرال شد (با خنده)؛ از دیشب تا حالا با خانمم در حال خندیدن هستیم. من به نوعی تابوشکنی کردم. چندوقتی است که همیشه خبر ناراحتی می‌شنویم، گفتم تابوشکنی کرده باشم. چنددقیقه قبل‌تر من فوت مادر خاندان پیروانی را تسلیت گفته بودم؛ مادری که چنین فرزندانی تحویل جامعه داده است.

به‌هرحال من تسلیت گفتم و این یک خبر منفی است. بعد چرا نباید این خبر باشد. چه بهتر است که با همین مسائل فرهنگمان را بهتر کنیم. من بالای هزار پیام تبریک گرفتم. گفتند باریکلا و چقدر شهامت داری. شاید ۱۰ هزار نفر هم فحش خیلی بد دادند. چرا باید اینطوری باشد؟ یعنی ما اینقدر فرهنگمان ضعیف است؟ من یک کار جدید و قشنگ را انجام دادم که امیدوارم همگان این کار را بکنند. شما تمام قهرمان‌ها و سوپراستارهای جهان را ببینید؛ مسی و رونالدو چرا هرکدام ۴ فرزند دارند؟

تا حرف می‌زنند، می‌گویند اول خانواده. رونالدو مصاحبه کرده و گفته من پول، مقام، شهرت و هر چیزی که بخواهم دارم، ولی می‌خواهم خانواده‌ام را تکمیل کنم. زندگی یعنی خانواده. شما شب بعد از کلی درگیری به خانه می‌روید و یک لقمه کنار هم غذا می‌خورید و می‌خندید. اگر من باعث شدم مردم خوشحال شوند و بخندند، خیلی خوشحالم و اگر باعث شدم که یکسری از زندگی‌ها متلاشی شود، خیلی متاسفم».

* دو: فروش چشمگیر شنای پروانه در نمایش آنلاین از آن خبرهای آسوده‌کننده بود. کورسویی برای نجات سینمای ایران از بحران کرونا:‌ شنای پروانه با ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در اکران آنلاین به نمایش خود بر بستر پلتفرم‌های VOD ادامه می‌دهد. فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت توانست در دو روز ابتدایی اکران آنلاین خود که در فیلیمو و نماوا در حال انجام است، به فروش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برسد.

این فروش در حالی رقم خورده است که از ابتدای اکران آنلاین که از نوروز سال گذشته آغاز شده، ۳۶ فیلم به نمایش عمومی درآمدند و فروش شنای پروانه در دو روز ابتدایی به عنوان یک رکورد در میان آثار اکران آنلاین توانسته است در جذب مخاطب موفق عمل کند. نخستین ساخته سینمایی محمد کارت به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی پیش از اکران آنلاین در سینماهای سراسر کشور در دو نوبت روی پرده رفت و سپس در ایام نوروز ۱۴۰۰ در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا اکران آنلاینش را آغاز کرد.

کدخبر: ۳۸۱۵۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1546414614

    استنلی کیروشو گفته دوستان همینطور بی دقت عکس و تیتر نزنید