کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۳۶۵۳
تاریخ خبر:

از حامد لک شکایت شد؛ ۴۸ ساعت فرصت برای دفاع

هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی پس از رفتار دروازه‌بان پرسپولیس با توپ جمع کن در جریان بازی مقابل ماشین سازی، نامه‌ای را خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کرد. در این نامه آمده است: «جناب شهاب الدین عزیزی خادم، ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران. باسلام و صلوات بر محمد وآل محمد(ص)، به استحضار می‌رساند در جریان بازی تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران روز سه شنبه (۰۰/۴/۲۹) در استادیوم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس تهران با رفتارهای غیر اخلاقی و به کاربردن الفاظ رکیک که فایل ویدئویی آن در فضای مجازی نیز انتشار یافته به توپ جمع کن نوجوان استادیوم بی حرمتی و توهین کرد.»

به دنبال این شکایت سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون به تخلفات منتسب به حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس تهران رسیدگی می کند. با توجه به گزارشات واصله از سوی نماینده فدراسیون و داور مسابقه، حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس تهران در تاریخ ۲۸ تیر در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز از سری مسابقات هفته ۲۸ لیگ برتر مرتکب تخلفاتی نسبت به یکی از توپ جمع کن های حاضر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز شده است. با ارسال گزارش به کمیته انضباطی فدراسیون، این کمیته به ایشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را در این خصوص ارسال نماید. رأی صادره متعاقبا از طریق رسانه های فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

در ویدئویی که از این اتفاق منتشر شده، حامد لک خطاب به یک توپ جمع کن که پشت دروازه اش ایستاده از الفاظ زشت و فحاشی های رکیکی استفاده می کند.

کدخبر: ۴۰۳۶۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر