کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۳۲۳۴
تاریخ خبر:

ازدواج نیسان و فورد در شمیرانات

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو| سی‌ام خرداد ۱۳۵۷٫خبر مهم صفحه اول اشاره به برنامه بی بی سی درباره سازمان امنیت‌،‌ محاکمات و لغو شکنجه در ایران است که خب تیتر و خبر جسورانه‌ای است‌. جشن پایان سال تحصیلی دبیرستان رضا پهلوی بوده و در متن گزارش اعلام شده که معدل رضا درپایان دوره دبیرستان ۱۸٫۱۶ بوده و معدل فرحناز درپایان دوم دبیرستان ۱۷٫۷۵ بوده و معدل علیرضا در اول راهنمایی هم ۱۶٫۸۳ صدم بوده است‌.

دیشب عروسی دو فرزند دو تن از سرمایه‌داران بزرگ تهران در باغی در شمیران برگزار شده است‌. نسترن اخوان و محمدرضا خامنه‌ای‌پور. پدر داماد‌،‌ رحیم خامنه‌ای‌پور از واردکنندگان بزرگ خودرو به کشور است که به شکل ویژه نمایندگی نیسان را برعهده دارد و پدر عروس که او هم در کار واردات اتومبیل است‌. به او نام فورد ایران لقب داده‌اند. هایده و نسرین و شهره و افشین هم در حال اجرای برنامه در جای جای این عروسی بوده اند‌.

در گزارش صفحه ۱۴ گلایه شده که دریا کم کم از مردم دریغ شده است و ویلاهای محصور و سازمان‌ها سواحل را غصب کرده‌اند‌! در ادامه موج اکران فیلم‌های روز و مرغوب هالیوودی فیلم جنگ ستارگان هم به اکران رسیده است. به این ترتیب طی یک سال گذشته آرواره‌های کوسه، آنی هال، ‌عشق و مرگ، برخورد نزدیک از نوع سوم، ‌شبکه، ‌راکی، ‌دیوانه از قفس پرید، ‌راننده تاکسی و حالا هم جنگ ستارگان به نوبت اکران در تهران رسیده‌اند.

این پس از دوسال تحریم سینماهای تهران و ایران از سوی کمپانی نفتی گلف اند استریم بود که سهام پارامونت و چندین کمپانی دیگر را در اختیار داشت و در پاسخ به گران شدن قیمت نفت از اکران فیلم‌هایش در تهران ممانعت می‌کرد. شهرام جوان ۱۹ ساله آبادانی که سه سال در لندن تحصیل کرده بود دیروز در بازار این شهر دختر ۱۸ ساله‌ای را به شکل غیرمترقبه و خجالت‌آوری درآغوش کشید و وقتی با واکنش دختر و مادر او و سپس پلیس روبه‌رو شد گفت تقصیر مدالی زینتی است که بر لباس فرنگیس بوده و درآن نوشته شده کیس می‌! ارزش زمین و ساختمان هم در تهران به شکل متوسط ۲۵درصد افزایش یافته است‌.

۳۱ خرداد ۱۳۵۷٫ سینماهای تهران اعلام کرده‌اند اگر قیمت بلیت افزایش پیدا نکند‌، ‌تعطیل خواهند شد‌. در صفحه ۳ نوشته شده که فرایند گازسوز کردن تاکسی‌های تهران آغاز می‌شود. پروژه انتقال دانشگاه آریامهر(صنعتی شریف) به اصفهان و ادغام کردن آن با دانشگاه صنعتی اصفهان موجب جنجال‌های گسترده‌ای شده هرچند متولیان ماجرا گفته‌اند این کار حداقل سه سال به طول می‌انجامد.

در صفحه ۷ اعلام شده که تهران یک میلیون و دویست و پنجاه هزار دانش‌آموز و ۳۵ هزار معلم دارد. گزارشی کار شده از باغ وحش تهران در قسمت شمالی خیابان پهلوی و این که اهالی آن منطقه چقدر از وجود این باغ وحش ناراحت و دلخور هستند. فیلم‌های شوهرآهوخانوم‌،‌ گزارش‌،‌ سفرسنگ‌،‌ دایره مینا و ‌بوی گندم از فیلم‌های ایرانی روی پرده سینما هستند.

در خرم‌آباد زن و شوهر مسافری که به قصد تفریح به خرم‌آباد آمده بودند هنگام خروج از بازار و رفتن به سوی هتل مورد تهاجم سه نفر قرار می‌گیرند و آنها زن جوان را که طیبه نام داشته با خود می‌دزدند و بعد به او تجاوز می‌کنند. یکی از این سه نفر راننده تاکسی بوده و نامش هم احمدجنتی‌پور‌. یکی دیگر از شرکای جرم هم نامش نقدعلی بوده‌. خلاصه زن که نامش طیبه بوده‌،‌ از دست متجاوزین فرار می‌کند و خودش را به شهر می‌رساند و پلیس هم متجاوزین را دستگیر کرده است.

کدخبر: ۴۶۳۲۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر