کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۶۱۴
تاریخ خبر:

ارزش سهام عدالت در هفت روز اخیر چقدر تغییر کرد؟

شنبه ۲۹ آبان ماه شاخص کل بورس با اُفت بیش از ۲۷ هزار واحد، روی پله یک میلیون و ۳۸۳ هزار واحدی قرار گرفت. چهارشنبه سوم آذرماه نیز شاخص کل بورس با اُفت بیش از ۱۰ هزار واحد، روی پله یک میلیون و ۳۹۴ هزار واحدی قرار گرفت و تنها هفته کاری خود را با روندی منفی به اتمام رساند.

ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز شنبه به به ترتیب به ١٢ میلیون و ٣۴٧هزار تومان، ٢٣ میلیون و ٢۶١هزار تومان رسید. در روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ۴۵۵هزار تومان، ٢٣ میلیون و ۴۶٣هزار تومان رسید.

بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، ۱۰۸ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت ۲۰۲ هزار تومان در این هفته رشد کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان است نسبت به هفته گذشته که برابر با ۱۲ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان بود ۰.۸ درصد رشد داشته است. همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که در هفته گذشته به ۲۳ میلیون و ۲۶۱ هزار تومان رسیده بود. نسبت به چهارشنبه هفته اول آذر ماه که برابر با ۲۳ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان بوده ۰.۹ درصد رشد پیدا کرده است

کدخبر: ۴۲۷۶۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر